אחרי הפרידה: זוגתו של הכדורגלן "פתחה פה" וחשפה את פירוט הבזבוזים

סופי לאוולור | מסך אינסטגרם

הם פירקו את החבילה אחרי חמש שנות זוגיות - והיא החליטה לדבר: "זה מה שכדורגלן כמוהו צריך - מזכירה שתעשה בשבילו הכל ורצוי שגם תיראה טוב". ברשת ביקרו: "גולדיגרית תישאר גולדיגרית לנצח. היזהרו"

(גודל טקסט)

ג'ייק אובראיין באברטון היה בן 17 כשפגש את בת הזוג שלו, סופי לאוולור, בתיכון באירלנד. אחרי חמש שנות זוגיות, המגן וזוגתו נפרדו והיא החליטה לחשוף הכל. בפני אלפי העוקבים בטיק טוק, היא גילתה כיצד הם "חלקו ביניהם את החשבונות", מה היו הרגלי הבזבוז שלו ואף "פתחה פה" על מערכת היחסים.

"כך חלקנו את החשבונות בינינו כשהיינו ביחד", סיפרה סופי לעוקבים ופירטה: "אני שילמתי שכר דירה, גז, חשמל, מיסים, ביטוח לרכב, דלק, קניות הביתה, אוכל לכלב ואפילו חופשות. על הכל אני שילמתי, פשוט ג'ייק נתן לי את האשראי שלו" – אמרה בחצי חיוך ואז הוסיפה ועקצה: "זה מה שכדורגלן כמו ג'ייק צריך – מזכירה שתעשה בשבילו הכל ורצוי שגם תיראה טוב".

"בשביל אחד שמרוויח כל כך הרבה, הייתי מצפה שיפנק אותי יותר ממה שהוא פינק. לקנות לעצמו נעליים ב-5,000 פאונד – זה היה עניין רגיל. לי הוא אף פעם לא קנה בסכומים האלה", חשפה סופי וזכתה לשלל ביקורות מהעוקבים: "זרק אותה ועכשיו היא בוכה שנפגעה איכות החיים" ו"גולדיגרית תישאר גולדיגרית לנצח. רווקי הפריימרליג – היזהרו".

בינתיים, התמונות המשותפות שלהם עדיין מככבות בחשבונות של שניהם. אולי יהיה קאמבק ומתנת פיוס?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי