עברה את הגבול: תלונה הוגשה במשטרה על אשת הכדורגלן

אנני ווקר |

בצל התביעה לגירושין אותה הגישה אנני קילנר, אשתו של המגן, הפילגש שלו הגישה תלונה במשטרה נגדה. הסיבה: "אני רוצה אותה מתה"

(גודל טקסט)

פרשת האהבים של קייל ווקר, כוכבה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה' עברה כל גבול אפשרי והגיעה לנקודת רתיחה. הסאן הבריטי מדווח היום (שני) שבצל התביעה לגירושין אותה הגישה אנני קילנר, אשתו של המגן, הפילגש שלו הגישה תלונה במשטרה נגדה. לורן גודמן, הפילגש של ווקר איתה הביא שני ילדים מחוץ לנישואים' הגישה תלונה במשטרה אחרי שאשת הכדורגלן כתבה בהודעת וואטסאפ שהיא "רוצה אותה מתה".

בשבוע שעבר סיפרנו לכם שלאשתו של ווקר "עלה" לגמרי מההתעסקות בבעלה המפורסם והפילגש "שהרסה לה את החיים" כשברגע אחד של זעם, היא סימסה לידיד שלה את המילים הקשות. ההודעות האלו הגיעו ללורן שחששה לביטחונה ולביטחון ילדיה ומיד ניגשה לתחנת המשטרה והגישה תלונה על אשתו של אב ילדיה בגין איומים. במשטרה אמרו לה שהיא תהיה חייבת לגשת לבית המשפט כדי להוציא צו, כי רק על סמך הודעות לא יוכלו לעצור אותה. 

"היא תהיה האישה השנואה בעולם כשאסיים איתה", סימסה אנני לאותו החבר במסגרת ההודעות שנחשפו לתקשורת. מקור אחר לסאן: "אנני לא הייתה פוגעת בה. היא אמרה את הדברים האלו מתוך עצבים לאחר הפרסומים שלורן כבר זוממת על לכבוש את ליבו של קייל עכשיו שאנני רוצה להתגרש ממנו". אשת הכדורגלן מתמודדת עם כל זה לצד הדרישה לקבל מחצית מההון של ווקר- 27 מיליון יורו בטענה שהקשר ביניהם הגיע "לפסים מכוערים". ממש משעמם להם באנגליה, אולי כדאי שיגיעו אלינו לביקור. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי