הגוף ברוסיה, הראש והלב בישראל: הבשורה המרגשת שקיבל אלי דסה

עוד 4:1. אלי דסה | רויטרס

בזמן שאלי דסה נמצא במוסקבה עם קבוצתו, אשתו ירדן ילדה את בנם והפכה אותו לאבא לשניים, כשנה וחצי בלבד לאחר הלידה הראשונה. הבוקר היא כבר נאלצה לרוץ למרחב המובן עם התינוק בבית החולים איכילוב

(גודל טקסט)

אחרי שנעדר מצמד משחקי נבחרת ישראל בליגת האומות בשל פציעה, שחקן דינמו מוסקבה אלי דסה שב לכשירות. במקביל, המגן קיבל בשורה נפלאה בחסות החצי השני שלו.

בזמן שהוא נמצא ברוסיה עם קבוצתו, אשתו ירדן דסה ובתם קיילה נמצאות בישראל ובישרו לקפטן שהפך אתמול (שני) לאבא לשניים. אשת הכדורגלן ילדה בשעה טובה את בנם בבית החולים ליולדות "ליס" של איכילוב, שם רצתה לשחזר את החוויה הטובה שעברה עליה בלידה הראשונה – רק לפני שנה וחצי. אמנם מרחק גדול הפריד בין הכדורגלן לאשתו בזמן הלידה, אך לשמחתה של ירדן, הדולה הפרטית שלה, ניבה, אחותו של סוכן השחקנים המפורסם רונן קצב, ליוותה אותה בזמן הרגע המרגש.

ירדן ואלי דסה | אינסטגרם

העולל הקטן נולד לפני יומיים ופתח את השבוע בבשורה מופלאה עבור משפחת דסה המתחרבת. "אבוש לא מאמין שהוא אבא ל-2", כתבה ירדן ופירסמה תמונה של דסה שנראה המום לצפות בבן הקטן שלו נח על חיקה של אמו רגע אחרי שהגיח לאוויר העולם. בעוד שבוע נגלה מה השם אותו בחרו הליגיונר ואשתו ליורש העצר, ובינתיים ירדן חיה את המציאות הקשה כאן בישראל ואת הבוקר פתחה עם תינוק שזה עתה נולד כשנאלצה לרוץ למרח המוגן בבית החולים בעקבות אזעקה שהעירה את כל תושבי גוש דן. שיהיה בשעה טובה. 

עוד באותו נושא: אלי דסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי