"בלי חרטות": ליאו מסי אישר? הריאיון הנדיר של אנטונלה רוקוזו

play
אנטונלה מסי | אינסטגרם
צפו: מסי ריחף עם שלושער ענק ושני בישולים ב-0:6 של נבחרת ארגנטינה 04:49

אשתו של כוכב אינטר מיאמי, שחווה את "התקופה הטובה בחייה" מאז המעבר לארצות הברית, הצטלמה לשער של המגזין הכי נחשב בברזיל: "בניגוד לאחרות, אף פעם לא תראו אותה לובשת חשוף מידי, זו היא"

(גודל טקסט)

ליאו מסי הפציץ שלושער במשחק האחרון של אינטר מיאמי ונמצא בתקופה מצוינת מבחינה מקצועית, לאחר שכיכב גם במשחק האחרון של נבחרת ארגנטינה. במקביל, אשתו אנטונלה רוקוזו נמצאת "בתקופה הטובה בחייה" מאז המעבר לארה"ב – ועכשיו היא קיבלה גושפנקה לכך. 

אשת הכדורגלן הופיעה לראשונה על שער המגזין הדרום אמריקאי הנחשב "בזאר" – וזאת לרגל הגעתה ל-40 מיליון עוקבים באינסטגרם. זו הפעם הראשונה ש'אנטו' מצטלמת להפקת ענק דרום אמריקאית ומתראיינת לעיתון של היריבה הגדולה ביותר של ארגנטינה, ברזיל. בכתבה נכתב שהיא "אישה שאי אפשר לא לאהוב" ושהיא "דוגמא לאישה יפה וצנועה שכולן צריכות ללמוד ממנה".

החצי השני של מסי הצטלמה להפקה היוקרתית ומעבר לפירגון ולתמונות הממיסות, הסטייליסטית של המגזין העידה: "לאנטונלה יש סטייל חד פעמי. היא משלבת בין מותגים שיש לכל אחת בארון ביום יום שלה לבין בגדים של מעצבי על. גם כשהיא לובשת שמות מוכרים, היא תמיד דואגת שהבגד יתאים לה לאופי. בניגוד לאחרות, אף פעם לא תראו אותה לובשת חשוף מידי, נוצץ מידי, שקוף מידי. זו היא, אמיתית וקלאסית, בלי חרטות".  

עוד באותו נושא: אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי