זוגתו של כוכב הפועל באר שבע משיבה אש: "מי שיש לה בעיה שתעשה בדק בית"

play
ירין חסון | מסך אינסטגרם
בדרך למקום השני: חמישייה גדולה לבאר שבע ב-2:5 אצל מכבי פ"ת 04:07

ירין חסון, כוכבת העונה האחרונה של המירוץ למיליון, התרגשה מהקאמבק של אילון אלמוג, וענתה לעוקבת שטענה שהיא "מעודדת הפרעות אכילה"

(גודל טקסט)

אחרי חמישייה מול מכבי פתח תקוה וארבעה ניצחונות רצופים, הפועל באר שבע תפגוש במחזור הקרוב את מכבי בני ריינה ומי שיקווה למצוא את הרשת הוא אילון אלמוג, שרשם קאמבק מרגש וחזר למגרשים אחרי עשרה חודשי היעדרות. תשאלו את ירין חסון, בת הזוג שלו, שתמכה מהיציע ושיתפה את עשרות אלפי העוקבים בתחושות שמילאו אותה.

ירין חסון | מסך אינסטגרם

"עשרה חודשים חיכיתי לרגע הזה", כתבה אשת הכדורגלן שכיכבה עם אמא שלה חסידה חסון בעונה האחרונה של המירוץ למיליון והפכה לכוכבת רשת. למעלה מ-32 אלף איש עוקבים אחרי ירין בת ה-24, שחוץ מלשתף את החיים שלה היא משיבה לשאלות העוקבות והעוקבים שלה, גם אם הם לעיתים שואלים שאלות קשות או מותחים ביקורת.

לאחרונה פתחה מדריכת הפילאטיס את השאלות, כשאחת העוקבות החליטה שהיא "מעודדת הפרעות אכילה". ירין לא נשארה חייבת והשיבה שהיא דוגלת באורח חיים בריא ושהיא מאמינה באיזונים. החצי השני של אלמוג הסבירה: "מעולם לא עודדתי ולא אעודד הפרעות אכילה, אני מעודדת לאהוב את עצמך. למה כשבחורות שהיו מלאות פתאום יורדות במשקל כותבים להן כל הכבוד ומרימים להן, אבל כשבחורה רזה מעלה סטורי שהיא רוצה לשמור על המשקל ולאזן באורח חיים בריא, זו הפרעת אכילה?".

ירין חסון, אילון אלמוג | מסך אינסטגרם

לסיום, ירין הבהירה: "אני רזה, אבל אם לא הייתי שומרת על זה כנראה שלא הייתי נראית ככה. אני עפה על עצמי של החיים שאני אוהבת את מה שאני רואה במראה, וכשמפריע לי מה שאני רואה? אז אני אתקן. אני אוכלת מה שבא לי ולא מונעת מעצמי כלום, ומי שיש לה בעיה שתעשה בדק בית עם עצמה". 

עוד באותו נושא: אילון אלמוג, ירין חסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי