"זה ליד הבית של ההורים שלי": הכדורגל הישראלי בהלם מפיגוע הדריסה בגלילות

play
פיגוע דריסה בגלילות | אבשלום ששוני
בדקה ה-90+8, ובתום דרמת ענק: הפועל באר שבע מעדה נגד בני ריינה 03:44

נשות כדורגלני ישראל המומות מהפיגוע הקשה בהרצליה, בו עשרות ישראלים נדרסו על ידי מחבל. מירן בוזגלו: "מציאות נוראית". ספיר יצחקי: "שיקרה נס וכולם יישארו בחיים". גל רפאלוב: "סיוט שלא נגמר"

(גודל טקסט)

מדינת ישראל מציינת יום אבל לאומי לזכר נרצחי השבעה באוקטובר, אך את השבוע פתחנו עם עוד בשורה מזעזעת. משאית דרסה הבוקר (ראשון) עשרות בני אדם שעמדו ליד תחנת אוטובוס באזור גלילות, סמוך לסינמה סיטי. במשטרה הכריזו על אירוע רב נפגעים כשדובר המשטרה, אריה דורון, אישר כי מדובר בפיגוע ועדכן כי הנהג הדורס נוטרל. האירוע הקשה גרר גל של תגובות ברשת.

הסטורי של מירן בוזגלו | מסך אינסטגרם

"מה לעזאזל? זה ליד הבית של ההורים שלי!", כתבה ליאו קליימן, אשתו של השוער בוריס קליימן, שהוריה מתגוררים בצפון תל אביב. אשתו של ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים, ספיר יודשקין יצחקי, ביקשה לחזק את הפצועים: "תפילות חזקות על הפצועים, שיקרה נס גלוי ושכולם יישארו בחיים". גל רפאלוב, אשתו של קפטן מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, הוסיפה את התסכול שלה מהמצב כששיתפה תמונה מהפיגוע הנתעב וכתבה: "סיוט שלא נגמר".

גם מירן בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, הבהירה עד כמה היא מזועזעת מהבשורה הקשה: "ביום כזה אנחנו גם חווים פיגוע טרור קשה מאוד. השם ישמור, איזו מציאות נוראית. רפואה שלמה לכל הפצועים, אמן".

בת זוגו של ירדן שועה, אור זוארץ, שיתפה גם היא את תחושותיה בזמן שצפתה בחדשות: "עוצרים משדר של פיגוע בגלילות בשביל לעדכן על לוחמי צה"ל שנפלו בלבנון. מה יהיה? מה זו המציאות הזאת"? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי