אחרי עונת השיא שלו ב-NBA, דני אבדיה ונבחרת ישראל פתחו אתמול (ראשון) את ההכנות לקראת אליפות אירופה בכדורסל. הפורוורד ירשום את הופעתו הראשונה בנבחרת מאז יורובאסקט 2022, ויהיה מסקרן ומרגש לראות אותו במדים הלאומיים, אבל לפני כן, הוא וחשבון הבנק שלו קיבלו בשורה משמחת מאוד. אבדיה בן ה-24 נבחר להוביל בישראל את הקמפיין החדש של מותג טיפוח הפנים לגבר מספר אחת בעולם, "L'Oréal Men Expert" (לוריאל מן אקספרט). רוצים עור פנים חלק כמו של הנציג שלנו בליגה הטובה בעולם?
במסגרת הקמפיין החדש, והראשון בכיכובו, דני אבדיה יקדם את סדרת הדגל של המותג, הידרה אנרג'טיק, הכוללת מוצרי לחות וניקוי לגבר, המיועדים לטיפול בעייפות עור הפנים ושמירה על מראה רענן, חיוני ואנרגטי ממש כמו דני. הקמפיין יעלה בתחילת חודש ספטמבר, כחלק ממהלך רחב לקידום המותג וחינוך שוק הטיפוח הגברי והוא כולל מגוון פלטפורמות: פרסום בדיגיטל, שילוט חוצות ברחבי הארץ, קמפיין ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה, כשהמסר המרכזי הוא שמירה על שגרת טיפוח פשוטה ואפקטיבית, גם עבור גברים עסוקים ובעלי לו"ז עמוס.
אבדיה אמר על הבחירה בו וההכרזה: "אני גאה לשתף פעולה בקמפיין של לוריאל מן אקספרט ולהוביל את הפעילות שלו בישראל. החיבור למותג היה טבעי מהרגע הראשון, התחבר לאורח החיים שלי ולערכים שקרובים לליבי כאדם וכספורטאי. זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק במהלך שמביא איתו מסר של מודעות עצמית, מקצוענות וחדשנות". מותגים בינלאומיים כמו לוריאל משקיעים סכומים גבוהים גם בקמפיינים מקומיים, במיוחד כשמדובר בפרזנטור בעל פרופיל גבוה כמו אבדיה שמקנה לו ערך מוסף, כך שעל פי הערכה הוא צפוי להרוויח כמה מאות אלפי שקלים מהקמפיין החדש.
מה דעתך על הכתבה?