חברה המוכרת מוצרי קנאביס הואשמה בניצול מותו של ריקי האטון לקידום העסק שלה. "Supreme CBD" וחלק מהפרזנטורים שלה ספגו ביקורת על הכנסת התייחסויות למוצריהם במחוות לזכרו של המתאגרף המנוח.
החברה משווקת עצמה כ"מספקת מגוון של שמני CBD – אחד החומרים הפעילים בקנאביס לו מייחסים סגולות רפואיות – איכות פרמיום המיוצרים בקפידה כדי לענות על צרכי הבריאות שלכם", וזוכה לחסותם של שורה של סלבס. האטון נפטר בגיל 46 בלבד בתחילת השבוע לאחר שנמצא בביתו ללא רוח חיים בבוקר יום ראשון.
האטון היה פרזנטור של "Supreme CBD" בעצמו וקידם באופן קבוע את החברה ברשתות החברתיות לצד דמויות אחרות כמו קרי קטונה, קייטי פרייס, פול מרסון, ג'ון אולדרידג', ג'ון הרטסון ומט לה טיסייה. פרזנטורים רבים של האטון שיתפו מחוות לאחר מותו, כולל שוער וויילס לשעבר מארק קרוסלי ואנתוני פאולר, המתאגרף המקצועי לשעבר שהוא המנכ"ל והמייסד של החברה.
החברה זכתה לביקורת ברשתות לאחר שאנשים טענו שהיא משתמשת במותו של האטון כדי לקדם את המוצרים שלה. בסרטון בעמוד האינסטגרם של פאולר, הוא אמר: "אני לא יכול להוציא את ריקי האטון מהראש. אני כל הזמן חושב על הפעם האחרונה שראיתי אותו. היה לנו שיח על CBD ובריאות הנפש שלו והוא אמר באיזה מקום טוב הוא בזכות זה, איך הוא מרגיש נהדר".
משתמש אחד הגיב בתגובות: "כנראה שזה לא הזמן להמשיך להזכיר את המוצר שאתה מוכר". אחר הוסיף: "מרגיש בחילה מלראות את זה, למה לעזאזל אתה צריך להזכיר CBD? מקווה שזה לא מכוון".
מה דעתך על הכתבה?