בזמן שהוא ממשיך לבסס את מעמדו כאחד השחקנים הבולטים ב-NBA, מסתבר שדני אבדיה מצליח להשפיע גם מחוץ לפרקט. קמפיין חדש בכיכובו, שעלה בישראל בחודשים האחרונים, מציף שינוי מעניין בהרגלי הטיפוח של הגבר הישראלי – ומציג תמונה רחוקה מהסטיגמה הישנה של "זה לא בשבילי".
מסקר שנערך בימים אלה עבור המותג הבינלאומי "לוריאל מן אקספרט" על עמדותיהם והרגליהם של גברים בתחום הטיפוח, עולה כי 68% מהם משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע, כאשר מוצרי ניקוי, קרמי לחות והגנה מובילים את הרשימה. גם הרגלי הקנייה משתנים: יותר מ-60% מהגברים רוכשים את מוצרי הטיפוח בעצמם, בעיקר בקרב הדור הצעיר, בעוד שאצל חלקם עדיין ניכר חוסר ידע לגבי התאמת המוצרים לעור הפנים.
על פי הנתונים, דמותו של אבדיה נתפסת כאמינה ומעוררת השראה עבור 82% מהנשאלים, ומשמשת כגשר לשיח פתוח יותר על טיפוח וגבריות מודעת. במקרה שלו, נראה שהשילוב בין מצוינות ספורטיבית, נוכחות תקשורתית ואורח חיים מאוזן – עושה את העבודה.
מה דעתך על הכתבה?