דני אבדיה מעלה את רף הטיפוח הגברי – והמספרים מפתיעים

play
דני אבדיה קמפיין חדש ללוריאל מן אקספרט | מיכה לובטון
אלי אוחנה מדבר על הדו קיום בכדורגל ב-103FM 02:15

סקר בישראל מצא: הנציג שלנו ב-NBA הצליח לעורר שינויים בהרגלי הטיפוח בקרב גברים ישראלים, בכל הגילאים

(גודל טקסט)

בזמן שהוא ממשיך לבסס את מעמדו כאחד השחקנים הבולטים ב-NBA, מסתבר שדני אבדיה מצליח להשפיע גם מחוץ לפרקט. קמפיין חדש בכיכובו, שעלה בישראל בחודשים האחרונים, מציף שינוי מעניין בהרגלי הטיפוח של הגבר הישראלי – ומציג תמונה רחוקה מהסטיגמה הישנה של "זה לא בשבילי".

דני אבדיה קמפיין חדש ללוריאל מן אקספרט | מיכה לובטון

מסקר שנערך בימים אלה עבור המותג הבינלאומי "לוריאל מן אקספרט" על עמדותיהם והרגליהם של גברים בתחום הטיפוח, עולה כי 68% מהם משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע, כאשר מוצרי ניקוי, קרמי לחות והגנה מובילים את הרשימה. גם הרגלי הקנייה משתנים: יותר מ-60% מהגברים רוכשים את מוצרי הטיפוח בעצמם, בעיקר בקרב הדור הצעיר, בעוד שאצל חלקם עדיין ניכר חוסר ידע לגבי התאמת המוצרים לעור הפנים.

דני אבדיה קמפיין חדש ללוריאל מן אקספרט | מיכה לובטון

על פי הנתונים, דמותו של אבדיה נתפסת כאמינה ומעוררת השראה עבור 82% מהנשאלים, ומשמשת כגשר לשיח פתוח יותר על טיפוח וגבריות מודעת. במקרה שלו, נראה שהשילוב בין מצוינות ספורטיבית, נוכחות תקשורתית ואורח חיים מאוזן – עושה את העבודה.

עוד באותו נושא: דני אבדיה, טיפוח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי