Sport1 Banner

"אין דבר גדול מזה": בתו של המאמן הבכיר כבשה את הרשת והמונדיאל

play
אידה סלובאקן | צילום מסך, אינסטגרם
צפו: צרפת הביסה 1:4 את נורבגיה, דמבלה כיכב עם שלושער במחצית 03:13

בזמן שנורבגיה ממשיכה להפתיע על הדשא, מי שגנבה את ההצגה מחוץ למגרש היא אידה סולבאקן – בתו של המאמן, שהפכה לוויראלית בעקבות רגע משפחתי מרגש

(גודל טקסט)

נורבגיה מציגה עד כה קמפיין מרשים יחסית במונדיאל עם שני ניצחונות בשלושה משחקים תחת המאמן סטאלה סולבאקן, כולל 2:3 על סנגל בניו יורק שהבטיח את ההעפלה לשלב הבא. בזמן שעל הדשא ארלינג הולאנד וחבריו עושים את העבודה, הרגע המשפחתי של המאמן אחרי המשחק הפך לוויראלי במיוחד.

סולבאקן נראה מחבק את אשתו אניקן לאחר הניצחון, ובתם בת ה-22, אידה, שיתפה את התמונה וכתבה: "אין דבר גדול מזה". מאז, לפי דיווח ב"דיילי סטאר", אידה תפסה תשומת לב רחבה ברשתות החברתיות בזכות המראה שלה, פעילותה באינסטגרם הכוללת תמונות מטיולים ותוכן של חופשות, וגם נוכחות של בן זוגה.

סטאלה סולבאקן וביתו אידה | GettyImages

מעבר לחשיפה, צוין כי אידה היא סטודנטית לרפואה ומחזיקה ביותר מ-12 אלף עוקבים. היא הצעירה מבין שלושת ילדי המשפחה – כאשר אחיה מרקוס הוא כדורגלן מקצועני ששיחק גם בנבחרת נורבגיה במשחק ידידות, ואח נוסף, סונדרה, שהפך לאב ב-2023, מה שהפך את ההורים לסבים.

לצד הסיפור המשפחתי, הוזכר גם הרקע הדרמטי של המאמן עצמו, לאחר שלקה בהתקף לב במהלך אימון בקופנהגן בשנת 2001, עבר החייאה והושתל בו קוצב לב, מה שהוביל לפרישה ממשחק והמשך קריירה כמאמן במספר קבוצות באירופה עד למינויו למאמן נבחרת נורבגיה ב-2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי