מה באמת חושבת אלה איילון על אסי בוזגלו?

אלה איילון, אסי בוזגלו | אור דנון

השורדת הכי לוהטת ב"הישרדות VIP" התרגשה מהמחווה של כדורגלן העבר אליה אחרי שפרצה בבכי והתפרקה: "אין אנשים כאלה"

(גודל טקסט)

השורדת הכי לוהטת על האי בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", לפי אהדת הקהל לפחות, היא ללא ספק אלה איילון. כמו חבריה השורדים, גם היא לא ממש יורדת מהכותרות. השורדת הבלונדינית בת ה-22 פיתחה חברות קרובה וברית עם שלושת הגברים החזקים: אסי בוזגלו, רגב הוד וישראל אוגלבו בשבט אנטינג אנטינג. הרביעייה הזו כמובן לא הייתה מוכנה להפתעה שהגיעה בפרק של אתמול, כאשר המשחק התהפך והשבטים שוב התערבבו. הדוגמנית מצאה את עצמה מופרדת מבוזגלו ששמר עליה, ונאלצה לעבור עם רגב הוד לשבט השני, שבט קפרה.

במשימת החסינות בין שני השבטים, אלה נבחרה ביחד עם כמה מחבריה להחזיק על גבה מקל עליו תלויים שקי חול במשקל של כמעט שלושים קילוגרמים. היא עשתה את זה עד שהגיעה לקצה גבול היכולת, נשברה וזרקה את המשא הכבד שהונח על גבה, פרצה בבכי והתפרקה. ברגע שזה קרה, אסי לא היסס, ולמרות שהשניים כבר לא חלקו את אותו השבט, זה לא בדיוק שינה לכדורגלן העבר והוא חיבק ונישק אותה עד שנרגעה. "אין לי מילים לתאר את התחושה שהחבר הכי טוב הוא האויב שלי במשחק ונמצא בשבט השני, ובכל זאת אני מתמוטטת והוא רץ להרים אותי ולהושיט לי את היד. זה שבר אותי. אני אנשים כאלה" – מיהרה אלה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה את המילים האלו על גבי תמונה שלה ושל בוזגלו מהרגע המרגש.

יפה לראות שלמרות הטייטל "השייח' בוזגלו", ומתחת לאופי החזק שנתפס לעיתים גם כאסטרטג ויהיר, מסתתר לב גדול, שברגעים כאלו יודע שקודם כל אנחנו בני אדם – ורק אחר כך מגיע המשחק. אסי התרגש מהמחווה והחזיר לשורדת הפצצה לבבות ושיתוף בסטורי הכה פעיל שלו. חוץ מהחברות הקרובה בין אסי לאלה, שנראה לנו שתגיע רחוק בריאליטי למרות הפיצול הנוכחי, חשוב לציין כי יממה לאחר הפרסום שלנו על ההתעניינות של הדוגמנית בזמר עידן חביב על האי, "ישראל בידור" פרסמו היום (שלישי) וידאו של נשיקה צרפתית סוערת של איילון ובן זוגה שמבוגר ממנה ב-12 שנים, איש העסקים רז זלצמן. השניים מתחזקים זוגיות מסתבר כבר כשלוש שנים, מתגוררים בתל אביב ונהנים לחגוג את אהבתם קבל עם ומצלמות. מה שאומר, עידן חביב כולו לגמרי פנוי לירדן ג'רבי. אפשר לדעת מה קורה עם זה באמת?

"אין אנשים כאלה". אלה איילון מפרגנת לאסי בוזגלו | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי