לראשונה מאז חשיפת הפרשה: אשתו של שחקן מכבי ת"א פרסמה תמונה

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

מחמם את הלב: בצל השמועות שהופצו, אשתו של הכדורגלן פרסמה תמונה עם בנם משותף והרעיפה עליו אהבה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שמועות רבות הופצו לאחרונה בנוגע למערכת היחסים בין שחקן מכבי תל אביב, אשר נחקר בפרשת הכדורגלנים והקטינות, לבין אשתו ואם ילדיו. בינתיים, לראשונה מאז נחשפה הפרשה על ידי העיתונאי אלמוג בוקר, היא פרסמה הבוקר (חמישי) תמונה ברשתות החברתיות.

לצד התמונה ששיתפה אשת הכדורגלן באחת הרשתות החברתיות, בה היא מחזיקה את בנם המשותף במעלית, היא סיפרה כמה היא אוהבת אותו וחיממה את ליבם של רבים וטובים אשר חשבו בעיקר עליה מאז יצא לאור הסיפור שממשיך להסעיר את הכדורגל הישראלי ואת המדינה כולה.

כידוע, אתמול (שלישי) העידו הנערות במשטרת ישראל במשך תשע שעות, זאת לצד הארכת מעצרו של החשוד בסחיטת שני שחקני מכבי תל אביב המעורבים בפרשה. כזכור, במרכז הפרשה עומד חשד לפיו הכדורגלנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16, אך הם טוענים כי לא ידעו שהן בנות 15. בשבוע שעבר נחשפה תכתובת וואטסאפ עם שחקן שלישי התומכת בגרסה שלהם.

בנוסף, בימים האחרונים הוגשה בקשה לביטול איסור צו איסור הפרסום, אולם זאת נדחתה ביום ראשון האחרון לאחר שעורכי הדין של שני השחקנים, עדי כרמלי וינון היימן, התנגדו לביטולו. את ההחלטה קיבלה השופטת זהר דיבון סגל, מבית משפט השלום. עוד הוסיפה השופטת כי הראיות דלות וספק אם יוגש כתב אישום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי