הברכה הפרובוקטיבית שקיבל מסי ליום ההולדת

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

סוזי קורטס, הדוגמנית הברזילאית שמעריצה את הפרעוש, חשפה את המספר 10 וכדור מוזהב על גופה העירום וכתבה לפרעוש: "מזל טוב אהוב"

(גודל טקסט)

ליונל מסי, מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הטוב בעולם, חגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-33 בחיק משפחתו האהובה. אשתו אנטונלה רוקוזו שיתפה את העוקבים באינסטגרם בטעימה קטנה מהחגיגות עם הילדים ושלל העוגות שהכינה לכבוד המאורע, וכתבה לבעלה: "מזל טוב אהבת חיי. נחגוג היום, מחר ולנצח". הפוסט גרף אלפי תגובות, כולל משחקני ברצלונה ונשותיהם שבירכו גם הם את השחקן הגדול בהיסטוריה של המועדון הקטלוני.

מי ש"כיבתה" מעט את השמחה הייתה המעריצה הגדולה של הפרעוש, דוגמנית הפלייבוי הפרובוקטיבית סוזי קורטס, שידועה גם בכינוי 'מיס באם באם' וזכתה בתואר הישבן היפה בעולם כבר כמה פעמים. סוזי שיגרה ברכה שאנטונלה בוודאי הייתה שמחה למחוק: הדוגמנית הצטלמה בעירום מלא וחשפה ציור גוף עם המספר 10 של מסי, יחד עם כדור מוזהב המסתיר את איבריה האינטימיים וכשהחזה שלה חשוף לגמרי. קורטס לא שכחה להוסיף גם מסר אישי לחתן השמחה: "היום זה יום ההולדת שלו אבל כל האושר הוא שלנו. בלתי אפשרי לתאר במילים את השמחה שהאיש הזה העניק לאוהדי ברצלונה במהלך הקריירה הפנומנלית שלו במועדון הגדול בעולם. מזל טוב GOAT! מזל טוב מסי אהוב".

הפעם הקודמת בה סיפרנו לכם על קורטס הייתה בחודש ינואר האחרון, אז היא היממה את העולם כולו כשהחליטה לחשוף את הקעקוע של מסי שעשתה מעל המפשעה. גברת באם באם קיעקעה את פניו של הארגנטינאי לנצח על גופה, בסשן אצל אמן אותו שיתפה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, אחריו עוקבים כמעט 2.5 מיליון איש. הברזילאית בת ה-29 סיפרה כי המהלך תוכנן מראש: "לאור העובדה שסמל ברצלונה מקועקע לי על הישבן, חשבתי לעצמי שהייתי רוצה קעקוע נוסף שמכבד את השחקן הכי טוב בהיסטוריה והלכתי על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי