לא תאמינו במה זכה קוז'יקרו בעקבות הישרדות

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך: רשת 13

כדורסלן העבר הקדים את כל המהממות וקטף קמפיין ראשון, ישמש כפרזנטור של רשת ML. "תודה על האמון", כתב השורד הנרגש. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זה היה רק עניין של זמן עד שהקמפיינים יחלו לצוץ ובעונה של שלל יפייפיות על האי בהישרדות VIP, כגון: אלה איילון, אלינה לוי, עדי ביטי, ירדן ג'רבי ועוד, דווקא הצד הגברי קוטף קמפיין ראשון.

תגידו מברוק לכדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו, שקטף קמפיין ראשון בעקבות ההשתתפות בריאליטי של רשת. "לכבוד הוא לי להפוך להיות הפרזנטור של רשת ML. תודה על האמון בי שיהיה לנו בהצלחה. מתאים לי "Men" כתב הכדורסלן השורד.

את הקמפיין סגר לו הסוכן החדש שלו, יריב נתי, שהוא גם הסוכן של רגב הוד ועד היום גם של אסי בוזגלו, עד שהחליטו השניים להפריד כוחות. אז במקום השיח בוזגלו, קיבל הסוכן את קוז'י שהתרגש מהמעמד החדש. רשת ההלבשה למידות גדולות, עברה מתיחת פנים לאחרונה והחליטה להשתמש בשחקן העבר שייצג אותה מעכשיו והלאה. מיריב נתי נמסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה. מתאים לי היא רשת אופנה ערכית, בגלל נושא המידות שמאוד קשה להשיג. עידו עצמו נדהם מהמבחר ומתרגש משיתוף הפעולה החדש".


חבריו השורדים מיהרו להגיב ולפרגן לו על הקמפיין שקטף. סמיון, ג'רבי, בוזגלו ואפילו אלכס שטילוב מיהרו להרים לשורד שהקדים את כולם ואנחנו כבר ממתינים לגלות מי השורד/ת הבאים בתור לקטוף את הקמפיין הבא. אז מה אתם אומרים? מתאים לו?

View this post on Instagram

אחד הדברים הראשונים שלמדתי בחיי כספורטאי זה שמי שלא יודע להפסיד, לא יודע לנצח. בספורט מפסידים לא מעט, ולומדים מזה. אני גאה בכל מי שנמצא כאן בתמונה. גאה מכל הלב. גאה על האיפוק לאורך תקופה, גאה על המתינות, גאה על הדרך שכל אחד מאיתנו עשה. כן, יכול להיות שעשינו טעויות, אבל דבר אחד למדתי בחיי. כשאתה חוטף סטירה על הלחי אתה לא מגיש את הלחי השניה. אף אחד מהאנשים בתמונה לא איחל מחלה ליריבים שלו, ואף אחד פה לא קילל את היריבים שלו . אפשר לנסות להכפיש צד אחד, או פשוט להיות גאה בצד השני. אני בוחר בצד של של אלה ששמרו על צלם אנוש גם ברגעים קשים ונמוכים. @survivor.israel @semion @yardengerbi @bennybruchim @idanrafaelhaviv @reshettv @guyzu_aretz

A post shared by Ido Kozikaro (@idokozikaro13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי