אחרי ההדחה של סמיון: אסי בוזגלו עוקץ

סמיון | צילום מסך: רשת 13

לאחר שעדי ביטי הפנתה לו עורף והצביעה לו במועצה, "המלך שלך פאקינג עולם" עזב בראש מורם והבטיח: "זה לא נגמר". השייח הגיב: "קיבלת את זה כמו גבר" ולעג שוב לזוהר שטראוס. וגם: השאלה של אסי לגולשים

(גודל טקסט)

אמש (שבת) חיכה לנו פרק הדחה קורע לב במיוחד כאשר "המלך של הפאקינג עולם" סמיון, הודח משבט אנטינג אנטינג והופתע לחלוטין מהמהלך שנרקם בין אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, ליטל סמדג'ה ואלינה לוי ביחד עם שומרת הבקתה, עדי ביטי, לה הפסיד כזכור במתכוון במשימה.

אז אמנם אחת הדמויות היותר צבעוניות של "הישרדות VIP" הודחה מהשבט, אבל לא מהאי, כי לאחר מכן סמיון ניצח בדו קרב את ביטי והפך בעצמו לשומר הבקתה. רגע אחרי שידור הפרק, שיתף סמיון בחשבון האינסטגרם הנפוח שלו פוסט בו הוא מקבל את התבוסה, אבל מוסר לעוקביו "שזה עוד לא נגמר".

השייח בוזגלו, הגיב מיד, פירגן ועקץ: "קיבלת את זה כמו גבר אחי! לעומת מישהו אחר… בכל מקרה אוהב אותך". אז אסי הרים לסמיון שעזב עם ראש מורם, ועל הדרך שיחרר עקיצה ל"מישהו אחר". מתארים לעצמכם במי מדובר? המדור משוכנע ושם את כל הז'יטונים שלו על השחקן זוהר שטראוס, שהפך ליריב המושבע של בוזגלו לפני עזיבתו את האי, ולא אהב את העובדה שהפסיד ונאלץ להיות מודח מהמשחק. חוץ מזה, גם הכדורגלן השורד רצה לשמוע את דעותיהם של העוקבים ושאל אותם האם לדעתם המהלך של הדחתו של סמיון, שמכר את המשימה השבטית, היה נכון.

הדעות של אלפי העוקבים היו בהחלט חלוקות. היו לא מעט שתמכו במהלך, לעומת כאלו שלא הבינו איך העדיף בוזגלו להשאיר את סמדג'ה, האקסית של ראובן עובד, לצידו. כך או כך, אי אפשר להתעלם מהאהבה שמקבל אסי מהרגע שהחלה התוכנית להיות משודרת ויש המכתירים אותו ל"בוזגלו" האהוב ביותר במדינה בימים אלו. גם עידו קוז'יקרו, בן הברית של סמיון, ניצל את ההזדמנות כדי לשתף פוסט בו הוא מביע את אהבתו לאחיו "מאמא אחרת" כפי שכתב כדורסלן העבר.

פוסט הפרידה של סמיון, התגובה של אסי | צילום מסך: אינסטגרם
אסי בוזגלו שואל את הגולשים | צילום מסך: אינסטגרם

עוד באותו נושא: אסי בוזגלו, הישרדות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי