ערן ושי זהבי חוגגים אליפות צהובה

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | אינסטגרם

מכבי תל אביב חגגה בפעם ה-24 בתולדותיה, הכוכב הכי גדול בישראל והפעם גם אשתו כיבדו את המאורע. ומי עוד התרגש מהזכייה של איביץ' ושחקניו? לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זהו זה. הכתובת הייתה על הקיר כבר מהרגע בו נשרקה שריקת הפתיחה של עונת 2019/20, כבר אז כולם ידעו שמכבי תל אביב שועטת לעבר אליפות שנייה ברציפות, ה-24 שלה בכל הזמנים, אבל רשמית זה קרה אתמול (שבת) באצטדיון בלומפילד, כאשר האלופה ניצחה 0:3 את היריבה העירונית הפועל תל אביב – והתגובות לא איחרו להגיע.

בהפרש של חמש שעות קדימה מאיתנו ואחרי שכבש צמד במשחק ההכנה של גוואנגז'ו ר.פ. בניצחון 0:3 בדרבי על גוואנגז'ו אברגראנדה, ערן זהבי לא שוכח לפרגן לחברים הצהובים שלו בגדול. כולם זוכרים היטב את התמונה ששיתף רגע לפני הדרבי הקודם, עם שי שלו בבריכה כשהיא לובשת בגד ים אדום, נכון? אז ייאמר לזכותה שלא היה לה מושג שהתקיים דרבי באותו היום, אבל הבוקר (ראשון) אי אפשר שלא היה לחגוג אליפות בצהוב גם מסין הרחוקה.

הזוג המוזהב שיחזר את אותה התמונה, רק שהבוקר אשת הכדורגלן לבשה ביקיני צהוב והרימה לחיים עם בעלה לכבוד המאורע המרגש. במכבי ת"א ממתינים להחלטתו של הכוכב הישראלי לאן ירצה לעבור – לאירופה או ל-MLS, וכמובן מחזיקים אצבעות שבכלל יחליט לחזור ארצה. כך או כך, זהבי לא שוכח מאיפה הוא הגי ושיתף בסטורי שלו את ברכותיו לרגל האליפות הצהובה שהושגה פעם נוספת.

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | אינסטגרם
ערן זהבי
ערן זהבי | אינסטגרם

חוץ מהנציגים שלנו בסין, הייתה מישהי נוספת שהתלבשה נכון. ג'אניר מרטוס, אשתו הספרדייה של מגנה של האלופה, אנריק סבוריט, אמנם צפתה בניצחון של בעלה וחבריו מדירתם בבת ים, אבל דאגה ללבוש ולעודד עם המדים של בעלה ואפילו הלבישה את הכלבים בחולצות של בעלה!

ג'אניר מרטוס סבוריט
ג'אניר מרטוס סבוריט | אינסטגרם

גם ליז שכטר, שבעלה איתי שכטר כבש אתמול את השער השלישי לזכותה של האלופה בנגיחה מדויקת, פתחה את השבוע שלה עם פוסט מרגש לחלוץ שלה מהחשבון של העסק שלה: "ככה פותחים שבוע טוב. יש אליפות!!".

איתי שכטר
איתי שכטר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי