צפו: ישראל קטורזה חושף את הביצועים של ברק בכר

ברק בכר, מרואן קבהא
ברק בכר | לירון מולדובן‎

בזמן שכולנו מתגעגעים לנוכחות של המאמן הנפלא על הקווים, הוא עושה חיים משוגעים ומזכיר לנו את כישורי הכדורגל שלו לאחר בילוי בים עם הקומיקאי

(גודל טקסט)

בזמן שבמכבי חיפה ממשיכים לנסות ולהחתים את מאמנה לשעבר של הפועל באר שבע, ברק בכר, ועד שסוגיית הפיצוי שאמור לקבל מהדרומיים תיפטר, הוא עושה חיים, ובצדק. כולנו מתגעגעים לנוכחות של המאמן בן ה-40 שהשיג שלוש אליפויות רצופות עם האדומים על הקווים בין 2015 ו-2018, אבל באמת שאל תדאגו לו. נכון שהוא עתיד לחזור לליגת העל כבר בעונה הבאה, אך בינתיים בכר עסוק עד הגג ועושה חיים. כשהוא לא עושה את אחד הדברים האהובים עליו, לשחק טניס, הוא גם מזכיר לנו את כישוריו כשחקן כדורגל.

אמש (שבת) המגן הימני לשעבר בילה עם משפחתו וחברו הטוב, הקומיקאי ישראל קטורזה, בחוף של קיבוץ מעגן מיכאל. קטורזה, אשתו ושבעת ילדיו, חברו לבכר, אשתו ושלושת ילדיו וחברים נוספים, ונהנו משבת של שמש בחוף הים. קטורזה, היה חייב לשלוף את הסטורי, ולתעד את המאמן הצעיר והביצועים המרשימים שלו בכדורגל חופים. "ברק בכושר", כתב אחד הקומיקאים האהובים בישראל, שידוע כחולה כדורגל בעצמו ואמר לחברו שהוא חייב וידאו למזכרת. בכר, כהרגלו, הצטנע ואמר לו שהוא "אחרי שעתיים של טניס". והוא באמת בכושר..

השניים מבלים לא מעט יחד לראייה הם מככבים אחד אצל השני בחשבונות האינסטגרם בחוף הים, בתערוכות, וסתם בארוחות כיפיות של חברים טובים. אז מה אתם חושבים? הצליח להרשים אתכם בכדורגל או שנבקש מקטורזה לפרסם את ביצועי הטניס של בכר בפעם הבאה?

ברק בכר, ישראל קטורזה | צילום מסך: אינסטגרם
עד שיחזור לקווים, מה רע בקצת שיזוף? ברק בכר והחברים | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי