האם אלי טביב בדרך לתכנית ריאליטי?

אלי טביב
אלי טביב | אבשלום ששוני

על פי העיתונאי רן בוקר, בעלי בית"ר ירושלים לשעבר עשוי לככב בעונה החדשה של 'גולסטאר' ב-HOT

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בזמן שאסי בוזגלו, ירדן ג'רבי ועידו קוז'יקרו מייצגים את הספורט הישראלי ב"הישרדות VIP", האם אחד האנשים המעניינים ביותר בכדורגל הישראלי נמצא בדרך לככב בתכנית ריאליטי? על פי העיתונאי רן בוקר, הבעלים לשעבר של הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, אלי טביב, עשוי להשתתף בתוכנית הדוקו-ריאליטי 'גולסטאר' שמשודרת ב-HOT. טביב כבר הגיע לפגישה בנושא, אולם טרם גיבש החלטה סופית.

טביב לא אישר את הדברים ומסר: "אני לא יכול להתייחס לכך". גם ב- HOT לא מאשרים את הידיעה בשלב זה, אבל אנחנו בספורט1 בהחלט מקווים שאיש העסקים בדרך לככב על המסך שלנו. לגולסטאר, אחת התוכניות האהובות על חובבי הספורט בארץ, יש כבר שמונה עונות מאחוריה והיא מציגה את פעילותה של נבחרת כדורגל המורכבת משמות מוכרים מידי עונה. בכל פרק, הנבחרת עוברת חוויה משותפת אחרת כולל אימון והכנה לקראת המשחקים. את הנבחרת מאמן לא אחר מכדורגלן העבר, שייע פייגנבוים.

שמות רבים וידועים שקשורים לספורט כיכבו בריאליטי של הוט, כגון: ג'ובאני רוסו, איציק זוהר, אייל גולן, אבי מלר, לירן שטראובר, שביט אלימלך, אנדי רם, סילבי ז'אן, דוד רביבו, פליקס חלפון ואפילו מנחה הישרדות, גיא זוארץ. טביב בן ה-64 כבר לא הבעלים של אף קבוצה בליגת העל, אבל עוקב מקרוב ומעודכן בכל מה שקורה, ואנחנו נשמח לעקוב אחריו ועל הדרך גם לראות את כישוריו עם הכדור במידה ויחליט להשתתף בתוכנית.

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי