צפו: המתנה המיוחדת שקיבל יונתן כהן ליום ההולדת!

יונתן כהן, רוני אדרי | פרטי

יומיים אחרי הזכייה באליפות, שחקן ההתקפה של מכבי ת"א ממשיך בשבוע הנהדר שלו עם יום הולדתו ה-24, וגם הבידוד לא יפריע לו. בטח לא כשהוא בזרועותיה של חברתו רוני אדרי שהשקיעה ובגדול. אל תחמיצו

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לשחקן ההתקפה הלוהט של מכבי תל אביב, יונתן כהן, שחוגג היום (שני) את יום הולדתו ה-24, ואין ספק שהחגיגות כפולות ומכופלות – אחרי חגיגות האליפות הצהובות של יום שבת האחרון כשמכבי הביסה 0:3 את הפועל תל אביב. כעת הגיע הזמן לחגיגה הפרטית של כהן שגדל בעוד שנה.

אז נכון, השנה החגיגות יהיו יותר "צנועות" בעקבות הבידוד בו נמצאים שחקני ליגת העל עד לסיומה של הליגה הסדירה בעוד שבוע וחצי בדיוק, אבל תסמכו על החצי השני שלו, רוני אדרי, שיודעת להפתיע בכל פעם מחדש.

כל קשר למילה צנוע כאן הוא מקרי בהחלט, כשיש לך אבא שכל כך אוהב את בן הזוג שלך, שהוא מחליט לברך אותו בדרך מקורית למדיי, על שלט חוצות. להזכירכם, אבא של רוני, מאיר (מירו) אדרי, הוא הבעלים של חברת "אדרי 8 בע"מ", חברה לשילוט דיגיטלי, והוא דאג כבר אתמול בערב לפרסם על שלט ענק ברמת החייל ברכה לחתנו העתידי שוואלה, אפילו אותנו ריגשה. "יוני מזל טוב! אוהבים משפחת אדרי", לצד תמונה של המכביסט על המגרש, והחברה המפרגנת שלו כבר דאגה לתעד את הרגע בסלפי.

"יום הולדת שמח אהבת נעוריי. אתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים", פתחה לנו את הבוקר רוני עם הברכה הזאת וצילום של הכדורגלן שלה מתעורר לבוקר של יום הולדת עם עוגה ובלונים. בידוד או לא בידוד, הכי חשוב מי האנשים שמקיפים אותך ביום המיוחד שלך בשנה ויונתן כהן, ללא ספק זכה. אז גם המדור שולח מיליון איחולי מזל טוב לחלוץ הצהוב, לעוד הרבה שנים של כדורגל משובח, צלחות, גביעים וגם טבעת עתידית…

היפים והצעירים. יונתן כהן ורוני אדרי | צילום: אינסטגרם
בוקר טוב ילד יום הולדת | צילום מסך: אינסטגרם
מי בעד שלט חוצות משותף? אנחנו. יוני ורוני | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי