"היממתם אותי, אני בשוק": אסי בוזגלו מתקשה להאמין

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

השורד לא האמין למראה עיניו ושיתף באינסטגרם: "לדבר כזה, ועוד משני ספורטאים, באמת-באמת שלא ציפיתי". לירון שרון עם הפרטים לאחר הפרק הדרמטי של "הישרדות VIP"

(גודל טקסט)

הדרמות ב"הישרדות VIP" נמשכות. אחרי הפרק ששודר אתמול (שני), אפילו אחד המועמדים הברורים להגיע לגמר, אסי בוזגלו, או בשמו השני "השייח", נותר המום. לאחר שהצטיין במשימת החסינות כאשר שבט קפרה ואנטינג אנטינג התחרו ראש בראש במשחק מחניים, אך השבט שלו הפסיד ברגע האחרון ונשלח למועצה, כדורגלן העבר היה זה שקלט את המהלך של ירדן ג'רבי ועידו קוז'יקרו.


המדליסטית האולימפית שהייתה האחראית העיקרית לניצחון של השבט שלה במשימה, החליטה שהיא עושה הכל על מנת להציל את בן הברית שלה, כדורסלן העבר, מהדחה. ירדן תכננה להעביר לקוז'י פסלון חסינות לפני שהמועצה תחל ושכל השבט שלו יראה שיש לו פסלון ויחשוש להדיח אותו. בוזגלו הודיע על המהלך הזה בחשבון האינסטגרם שלו באמצעות וידאו שצילם ושיתף את 182 אלף העוקבים שלו (שאגב עולים באלפים כל יום): "לדבר כזה, ועוד משני ספורטאים, באמת-באמת שלא ציפיתי. פשוט שוק. לא יכול להיות. אין היממתם אותי! מה אני אגיד לכם… אני בשוק".

אחרי שג'רבי הצהירה כי תעשה הכל על מנת להציל את "החצי השני שלה במשחק", הבנו שהיא פיברקה את העברת פסלון החסינות לבן הברית שלה. בפרק הבא, אסי ובני בריתו, ישראל אוגלבו, ליטל סמדג'ה ואלינה לוי, יחפשו את פסלון החסינות וכנראה יבינו כי מדובר בסוג של תרמית על מנת לגרום להם שלא להדיח את קוז'י ועל כן המדור סבור שזו הייתה הסיבה הגדולה לתדהמה של בוזגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי