130 אלף עוקבים ואבא מפורסם: הכירו את הילדה הכי יפה בישראל

אנסטסיה אברבוך
| שי תמיר

משווים אותה לבר רפאלי, היא כבר מוכרת בכל העולם והקמפיינים זורמים: הכירו את אנסטסיה אברבוך, בתו של סגן אלוף העולם במוט ופעמיים אלוף אירופה

(גודל טקסט)

ליגת העל נמצאת בישורת האחרונה שלה, הקורונה עוד לא עוזבת אותנו ובינתיים החלטנו במדור שזה הזמן שחובבי הספורט בישראל יכירו את מי שזכתה לטייטל "הילדה הכי יפה בישראל". קוראים לה אנסטסיה אברבוך, בסך הכל בת 11, אבל יש לה כבר רזומה מרשים של שש שנים בענף הדוגמנות וייחוס משפחתי יוקרתי מאד מעולם הספורט.

כמובן שאביה הוא הספורטאי האולימפי בעבר אלכס אברבוך, סגן אלוף העולם בקפיצה במוט (2001) ופעמיים אלוף אירופה (2002, 2006), שכיום מאמן במכון וינגייט – ולהזכירכם גם כיכב בעונה הקודמת של "נינג'ה ישראל VIP". היא כבר מזמן לא רק "הבת של", אלא דוגמנית מצליחה שעובדת סביב השעון ומיוצגת אצל לא אחר משי אביטל, הסוכן הצמוד של נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, ערן זהבי ומירן ומאור בוזגלו.

לא מעט אנשים בתעשייה כבר משווים אותה ל"בר רפאלי בצעירותה" ומייעדים לה קריירה מטורפת, אם כבר בגיל הזה היא עוצרת נשימה. כמו אבא שלה, אנסטסיה סופר מקצוענית והצלמים שעובדים איתה מופתעים בכל פעם מחדש. את עיני התכלת המהפנטות שלה ירשה מאבא אלכס, אך את התשוקה לספורט פחות. "ספורט מעניין אותי, וכבר שלוש שנים אני מתאמנת בריקודים סלונים, אבל יותר מזה אני רוצה לדגמן", סיפרה באחד הראיונות איתה כשאביה ליווה אותה והוסיפה: "אם אצטרך לבחור בין השניים, אבחר בדוגמנות".

אברבוך הוא אבא לשלוש בנות, והקטנה מביניהן, אנסטסיה, כבר עשתה שלל קמפיינים בארץ ובחו"ל והוא מודה שהיא כבר יותר מפורסמת ממנו. אנחנו במדור ללא ספק רואים היטב את הדמיון לבר רפאלי וחושבים שאם בגיל 11 יש ליפייפיה הזאת כבר 130 אלף עוקבים אדוקים באינסטגרם (בדף שמנוהל על ידי אמא שלה) וקמפיינים שלא מפסיקים לזרום, הקריירה הבינלאומית שלה מובטחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי