חברה של גלזר: "אין ראוי ממנו לזכות בתואר שחקן העונה, אני מאושרת"

דן גלזר עם גאיה בינה
דן גלזר עם גאיה בינה | ברני ארדוב

מיד אחרי שקשר מכבי ת"א קיבל את התואר המכובד מהמנהלת, מיהרנו לפנות לגאיה בינה על מנת לשמוע את תחושותיה: "נגמרו לי כבר המילים, רואה את העבודה וההשקעה שהוא נותן 24/7. אפילו החלומות שלו הם על כדורגל"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות לכדורגל בחרה אתמול (שלישי) בקשרה של מכבי תל אביב, דן גלזר, לשחקן העונה לאחר שקיבל רוב קולות בהצבעה שכללה מעל ל-90 אלף קולות. היכולות של הקשר בן ה-23 הן אלו שהובילו אותו לזכות בתואר, וכעת הצהובים יעשו הכל כדי לשמור על ה-MVP שלהם גם בעונה הבאה. מי שלא נשארה אדישה לטייטל החדש של גלזר הייתה כמובן בת הזוג היפיפייה שלו כבר אוטוטו שלוש שנים, גאיה בינה.

בת הזוג התומכת של המכביסט נשארה חסרת מילים לאחר שנכתב בכל מקום על בן הזוג שלה כי "אין ראוי ממנו לזכות בתואר העונה". מיהרנו לפנות אל מי שאחראית להרבה חיוכים מושלמים על מנת לשמוע על התחושות לאחר הזכייה בתואר שחקן העונה: "נגמרו לי כבר המילים. אני מאושרת בשבילו ואני רואה את העבודה וההשקעה שהוא נותן 24/7 אפילו החלומות שלו הם על כדורגל. דן הוא בן אדם טהור, מגיע לו לגמרי והוא נתן עונה שלגמרי צועקת את זה שהוא הראוי. הוא הגאווה שלי, הכי חזק במגרש עם השקט הפנימי שלו" סיפרה לנו גאיה הגאה.

לטובת מי מכם שלא מעודכן, מלכת החיוכים, החצי השני של דן גלזר בסך הכל בת 21 וכבר עובדת פול טיים כשיננית ואם תכירו אותה מקרוב תגלו שהיא הולכת להיות גם האמא המושלמת בעתיד. עד שהשניים האלו יצעדו תחת חולה וקידושין ויקימו משפחה משלהם, אשת הכדורגלן הצעירה חושבת שהקשר שלה ללא ספק מהווה דוגמא ומופת לדור הבא: "שאני מסתכלת על דן אני רואה את הדוגמה למצוינות לכל ילד שחולם לשחק כדורגל שרק ימשיך עם הצניעות שלו להשיג כל דבר שרק ירצה ושיהיה לי בריא!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי