לירן שטראובר זועם: "מתחיל להימאס לי מהבדיחה הזו"

לירן שטראובר
לירן שטראובר | אור גפן

שוער העבר ויוצא "האח הגדול" תקף את הביטוח הלאומי על כך שאינו זכאי לדמי אבטלה וחשף את השכר שהרוויח: "הגופים המהוללים מתעללים בנו. לא מבקש את מה שלא מגיע לי, רק שישלמו 70% ממה שהפסדתי כשכיר בחודשים אלה"

(גודל טקסט)

התפרצות נגיף הקורונה הביאה למשבר כלכלי עצום, כשרבים, איך נאמר בעדינות, כועסים על ההחלטות השונות של הממשלה. מי שיצא נגד המצב הנוכחי וזעם על כך שאינו זכאי לקבל דמי אבטלה הוא לירן שטראובר, שחקן העבר וכוכב "האח הגדול". שטראובר חשף את השכר שהרוויח, העביר ביקורת קשה על מקבלי ההחלטות ואחד הטוקבקיסטים אף כתב שיפסיק לשלם ביטוח לאומי.

"אני מניח שכמוני יש עוד עשרות אלפים אם לא יותר. אבל אני משמיע קו וממש לא מתבייש לחשוף (את השכר) כי מתחיל להימאס לי מהבדיחה הזו", כתב בפתח דבריו והוסיף צילום מסך. "זו התשובה שקיבלתי מהמדינה היקרה שלי על הפסד הכנסה של כ-80,000 שקלים החל מה-15 במרץ, אז יצאתי לחל"ת והפסקתי גם את עבודתי עצמאי ולא בגלל שאני בחרתי לעשות כך".

שטראובר פירט: "המדינה קבעה סגר. אני משלם ביטוח לאומי כעצמאי לפי גובה ההכנסה כעצמאי ובנוסף משלם ביטוח לאומי כשכיר לפי גובה ההכנסה כשכיר. אבל ביטוח לאומי קבע שלמרות ששלושה חודשים לא הייתה לי הכנסה – לא מגיעים לי דמי אבטלה, כי בתקופה לפני הקורונה הרווחתי מעל ל-6,000 שקלים בחודש".

שוער העבר כעס: "ההפסד שלי גבוה בהרבה מגובה דמי האבטלה שהייתי אמור לקבל. לא מבקש את מה שלא מגיע לי, רק מבקש שישלמו 70% מהשכר שהפסדתי כשכיר בשלושת החודשים שהייתי בחל"ת, מאונס, לא מבחירה. זה אפילו לא מכסה 20% אחוז מההוצאות השוטפות שלי אבל לפחות זה משהו. כמות הכסף שהכנסתי לביטוח לאומי לאורך הקריירה שלי כספורטאי ולאחר פרישתי כעצמאי וכשכיר הוא סכום של מעל שש ספרות. אבל 12 אלף ש"ח בסה"כ דמי אבטלה לכל שלושה החודשים הם לא מוכנים לשלם! תתביישו לכם מקבלי ההחלטות!!! תתביישו לכם גוף שקורא לעצמו "ביטוח לאומי"". עוד כתב שכל הגופים "המהוללים" האלה "מתעללים" באזרחים.

במקביל הגיב אחד המטקבקים וכתב: "מפסיק לשלם ביטוח לאומי, זה הפתרון היחיד. מדינה שלמה לא תשלם ואז מה יתבעו את כל המדינה? בהצלחה לבתי המשפט והוצאה לפועל עם העומס". "אתה בהחלט הקול השפוי שצריך להשמיע. גם אני קיבלתי את אותן התשובות. מדינת חלם אוכלת יושביה", כתבה אחרת.

View this post on Instagram

אני מניח שכמוני יש עוד עשרות אלפים אם לא יותר מזה. אבל אני משמיע קול וממש לא מתבייש לחשוף כי מתחיל להימאס לי מהבדיחה הזו שאנחנו עוברים ולאף אחד לא ממש אכפת מאנשים שחיים כאן כולם כולל כולם אולי מישהו יזיז את התחת שלו ויעשו משהו בנדון כל הגופים המהוללים או יותר נכון המתעללים הללו 😡😡😡 זו התשובה שקיבלתי מהמדינה היקרה שלי על הפסד הכנסה של כ80000₪ החל מ 15/3 שיצאתי לחל"ת והפסקתי גם את עבודתי כעצמאי ולא בגלל שאני בחרתי לעשות כך. המדינה קבעה על סגר!!! משלם ביטוח לאומי כעצמאי לפי גובה ההכנסה כעצמאי ובנוסף משלם ביטוח לאומי כשכיר לפי גובה ההכנסה כשכיר!!! אבל ביטוח לאומי קבע שלמרות ש3 חודשים לא היתה לי הכנסה לא מגיעים לי דמי אבטלה כי בתקופה לפני הקורונה הרווחתי מעל 6000₪ לחודש 😡 ההפסד שלי גבוה בהרבה מגובה דמי האבטלה שהייתי אמור לקבל!!! לא מבקש מה שלא מגיע לי מבקש שישלמו 70% מהשכר שהפסדתי כשכיר ב3 החודשים שהייתי בחל"ת מאונס לא מבחירה!!! שאפילו לא מכסה 20% אחוז מההוצאות השוטפות שלי אבל לפחות זה משהו. כמות הכסף שהכנסתי לביטוח לאומי לאורך הקריירה שלי כספורטאי ולאחר פרישתי כעצמאי וכשכיר נעמד על סכום מעל שש ספרות. אבל 12000₪ סה"כ דמי אבטלה לכל 3 החודשים הם לא מוכנים לשלם! תתביישו לכם מקבלי ההחלטות!!! תתביישו לכם גוף שקורא לעצמו "ביטוח לאומי" אתם לא ביטוח ובטח לא לאומי לאזרחי המדינה עצמאיים ושכירים כאחד מסתבר 😡 @hazinor @reshettv @keshet12 @bibi.netanyahu @katz_israel @yedioth @maarivonline @B.Netanyahu

A post shared by לירן שטראובר (@liranstrauber) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי