שתי טיפות נטע: ספיר אלחמיסטר מדגמנת בגדי ים

ספיר אלחמיסטר
ספיר אלחמיסטר | bananhot

הגיע תורה של האחות הצעירה לככב: הדוגמנית בת ה-21 קטפה קמפיין והוכיחה כי גם לפניה קריירה מוצלחת

(גודל טקסט)

חברים יקרים, אל תתבלבלו, זו לא נטע אלחמיסטר. מי שדומה לה שתי טיפות מים היא אחותה הצעירה ספיר, שקטפה קמפיין ראשון סוליקו ללא אחותה הדוגמנית המפורסמת. כידוע, לנטע (26) יש אחות הגדולה ממנה, דנה, ואת ספיר שרק לפני ארבעה ימים חגגה את יום הולדתה ה-21.

לנטע וספיר הרבה במשותף, כי לשתיהן בני זוג כדורגלנים – נטע נשואה לרמי גרשון, וספיר יוצאת עם תומר אלוף, אחיו של רון אלוף ושחקנה הצעיר של בית"ר תל אביב בת ים, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

בדרך כלל אנחנו רגילים לספר לכם על עוד קמפיין שקטפה המטאור של מכבי חיפה וליגת העל, אך הפעם מי שזכתה לככב מאחורי עדשת המצלמה היא האחות הצעירה לבית משפחת אלחימסטר. ספיר, המיוצגת על ידי סוכנות it models, היא הפנים של רשת האופנה GONG, לה שלל סניפים מאשדוד דרומה. זאת הפעם הראשונה בה אנחנו רואים את הדוגמנית הצעירה מדגמנת בין היתר בגדי ים שאינם שייכים למותג של אחותה bananhot והיא זכתה למחמאות רבות על סט הצילומים.

הפעם האחרונה שספיר הצטלמה לקמפיין לרשת אופנה הייתה כשהצטלמה ביחד עם נטע אחותה בליסבון, פורטוגל, ל-twentyfourseven. בכיוון הזה, אנחנו צופים לעוד קריירה מוצלחת המגיעה מבית המשפחה הראשל"צית – טפו טפו על הגנים המשובחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי