אתם חייבים לראות את המהפך של רונן פייגנבוים

רונן פייגנבוים
רונן פייגנבוים | אור גפן

בוגר האח הגדול החליט שהוא חייב לשדרג את החיוך שלו ובשיתוף עם רשת סמיילי קליניק זכה "להגשים חלום ולסדר את השיניים". כעת הוא בהחלט יכול לחייך מאוזן לאוזן. בינתיים נמשיך לחכות להתפתחויות על התביעה שהגיש

(גודל טקסט)

בזמן שבתו, לירן גלזר פייגנבוים, כובשת את הרשת יום-יום, אצל בוגר האח הגדול ושחקן העבר רונן פייגנבוים, אף פעם לא משעמם. הפעם האחרונה שסיפרנו לכם עליו הייתה לפני כשלושה שבועות, כאשר עוד התעסקנו במכתב ההתראה ששלח להפקת האח הגדול ורשת 13 בו הוא תובע חצי מיליון שקלים משום שסבל מנזקים נפשיים וכלכליים שנגרמו לו לדבריו, ובאחד מאירועי הביצה פגש פייגנבוים את חבריו לבית המפורסם במדינה, ובחר להתעלם מהם. מפה לשם שימו בצד את כל מה שהיה באח הגדול כי פייגנבוים החליט לעשות מהפך קטן אישי משלו.

הבן של שייע פייגנבוים החליט שהוא צריך לשדרג את החיוך שלו, ובשיתוף עם רשת סמייל קליניק "זכה להגשים חלום ולסדר את השיניים", כפי שציין בפני אלפי עוקביו. פייגנבוים עיצב את השיניים מחדש על ידי ציפויים ננו-קרמיים בתוך מספר שעות ולטענתו יצא מדהים – אפשר לראות שהוא מחייל מאוזן לאוזן ככה שכנראה באמת מבחינתו מדובר בחלום. זוכרים מי היה הראשון לספר שעשה מהפך בשיניים שלו אחרי שנים שזה היה מה שהפריע לו? אנחנו מדברים כמובן על השייח, אסי בוזגלו שסיפר לחבריו באחד הפרקים בהישרדות שעשה מהפך דומה לזה שעשה פייגנבוים.

בזמן שאנחנו מחכים לשמוע התפתחויות בגזרת התביעה ששלח לרשת, בוגר האח שומר על קשרים צמודים עם מי שהפכה לחברתו הטובה אחרי התוכנית, אמילי פרי ויכול בהחלט לחייך מאוזן לאוזן עם הלוק החדש שסידר לעצמו.

רונן פייגנבוים לפני המהפך | צילום מסך: אינסטגרם
רונן פייגנבוים אחרי! אז איך החיוך החדש? | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי