הילדים של מירן ומאור בוזגלו נכנסו לבידוד

מאור בוזגלו, ריי בוזגלו, מיילי בוזגלו | אינסטגרם

דווקא בתחילתו של החופש הגדול, נודע לזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי ששני התאומים מיילי וריי ייאלצו להעביר את הזמן הקרוב בביתם, לאחר שהתגלה כי אחת המורות בבית הספר שלהם, נדבקה בנגיף

(גודל טקסט)

קורונה הגל השני הגיע ובגדול. אחרי שוודאי שמעתם כי שלל מפורסמי ישראל נדבקו בנגיף הקורונה ובכלל מספר הנדבקים בישראל הגיע כבר כמעט ל-30 אלף, יש גם כאלו שצריכים לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס לבידוד.

תשאלו את מירן ומאור בוזגלו, שהתאומים שלהם מיילי וריי, נכנסו היום (ראשון) לבידוד לתקופה הקרובה לאחר שהתגלה כי אחת המורות בבית הספר שלהם, חולה מאומתת. התאומים הבכורים של הזוג המפורסם הולכים לכיתה א', וכעת ימצאו דרכים מקוריות להעביר את הזמן מבלי לצאת מהבית.

אבא מאור, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו רגע מהיום הראשון של מיילי וריי בבידוד משתכשכים בבריכה בחצר וכתב למירן: "בידוד נעים, בהצלחה". אחרי שהתאוששנו מכאב הבטן מרוב צחוק ונמסנו מרוב מתיקות, נזכרנו שזה בדיוק תחילתו של החופש הגדול ולפחות הילדים לבית משפחת בוזגלו לא צריכים להפסיד לימודים!

בסוף החודש השניים יחגגו את יום הולדתם השמיני, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לראות מה מתכננת להם אמא מירן מפיקת העל, אחרי החגיגה המטורפת של השנה שעברה אז הופיעו בן זיני וטיילור ביום ההולדת שלהם. השנה החגיגה כמובן תהיה הרבה יותר מצומצמת וצנועה, בכל זאת קורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי