התחילו לארוז: לאן עוברים שי וערן זהבי?

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | אינסטגרם

כוכב גוואנגז'ו RF ואשתו אישרו באינסטגרם שהם עוזבים את המגדלים המפוארים בהם גרו בארבע השנים האחרונות. האם בקרוב נראה אותם בבלומפילד? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני שאתם כבר בונים בניינים ומתכננים תוכניות, אז כן, שי וערן זהבי עוברים דירה, אבל אנחנו עוד לא יכולים להגיד לכם לאן. החלוץ המצטיין של גוואנגז'ו R&F, ששבר את שיא שערי הליגה בסין לעונה אחת, עדיין לא חשף מה יעלה בגורל עתידו המקצועי, אבל את דירתם במגדלי W בגוואנגז'ו הזוג זהבי ושלושת ילדיהם רוי, דור וגיל עוזבים אל היעד הבא.

מה הוא היעד הזה? תאלצו להתאזר בסבלנות רק עוד קצת, כיוון שלליגיונר הבכיר בישראל יש עוד זמן כדי להחליט מה מבין ההצעות שעומדות על הפרק היא האטרקטיבית ביותר עבורו.

בזמן שאתם מחזיקים אצבעות חזק שהיעד הבא הוא ארץ הקודש, זהבי שיחרר "טיזר" קצרצר בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מצלם את שי שלו בזמן האריזות בדירתם הממוקמת בקומה הארבעים ומשקיפה על העיר.

שי וערן זהבי אורזים
שי וערן זהבי אורזים | אינסטגרם

ארבע שנים התגוררה המשפחה הישראלית בגוואנגז'ו, עד לרגע בו החיים השתנו מהקצה לקצה ובחודש דצמבר האחרון התפרץ בסין נגיף הקורונה שהדביק מיליונים וגרם למותם של מאות אלפי אנשים בכל העולם. הליגה הסינית, בניגוד לישראל ולאירופה, תשוב רק בחודש הבא (25.7) ותיערך בשתי ערים בלבד, אבל בינתיים, רגע לפני שליגת העל סוגרת את עונת 2019/20, אפשר שוב לפנטז על לראות את ערן זהבי בבלומפילד בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי