הלם: קיבל הצעה לגלם את הכפיל של רונאלדו בסרטי פורנו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | RUI SILVA / Contributor

פאולו רוברטו, דוגמן ברזילאי (23) מציג אף הוא קוביות מרשימות בבטן ומדבר פורטוגזית אך הוא לא מתעניין בכדורגל ודחה את הפנייה: "לא יכול לדמיין את עצמי בחדר מלא מצלמות שמתעדות אותי עושה סקס"

(גודל טקסט)

הנה לפניכם סיפור מוזר שמגזין "הסאן" הבריטי פירסם אמש (ראשון). פאולו רוברטו, דוגמן ברזילאי בן 23, חשף בראיון כיצד קיבל פניות רבות מתעשיית המין להשתתף בסרטים פורנוגרפיים בהם התבקש לגלם את דמותו של כוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. בעקבות הדמיון בין השניים, הדוגמן הצעיר זכה לפופולריות גדולה ברשתות החברתיות שם כבר למעלה מ-41 אלף איש כבר עוקבים אחריו.

חוץ מהריבועים, השניים גם דוברים את אותה השפה- פורטוגזית, אבל רוברטו סיפר כי דווקא אין לו ממש עניין בכדורגל. הברזילאי סיפר בראיון: "לא רציתי לקחת את ההצעה להשתתף בסרט ולגלם את רונאלדו. אני לא יכול לדמיין את עצמי בחדר מלא מצלמות שמצלמות אותי עושה סקס. ממש לא אכפת לי מה אנשים יחשבו, פשוט זה לא הקטע שלי". לאחר שדיגמן להפקות אופנה של הלבשה תחתונה ובעקבות הדמיון ל- CR7, קיבל הברזילאי הצעיר את ההצעות להשתתף בסרטי מבוגרים אבל הוא כלל לא חושב שיש בינו לבין הפנומן דמיון.

"אני לא ממש מצליח לראות את הדימיון בינינו", אמר הכוכב העולה בעולם הדוגמנות הברזילאי שאגב אפילו לא עוקב אחר רונאלדו באינסטגרם. בעבר סיפרנו לכם על הכפיל העיראקי של רונאלדו, ביוואר עבדולאה, וכעת מסתבר כי יש כפילים נוספים פזורים ברחבי העולם שדומים לאחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים ונהנים ממעריצים ומהצעות שונות בזכות הדימיון אליו.

View this post on Instagram

London🇬🇧 Summer Vibes

A post shared by Paulo Roberto (@pauloroberto_official) on

View this post on Instagram

Quando a gente se junta que energia boa amiga ❤️❤️

A post shared by Paulo Roberto (@pauloroberto_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי