איך מעביר אלירן עטר את הבידוד?

עדי עטר, אלירן עטר
עדי עטר, אלירן עטר | אינסטגרם

לאחר שאובחן חיובי לנגיף קורונה, חלוץ בית"ר ירושלים נאלץ לעזוב את האישה והילדים וזמנית עבר דירה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ביום שבת נודע כי כוכבה של בית"ר ירושלים, אלירן עטר נמצא חיובי בבדיקת קורונה, אך למזלו הוא אינו סובל מתסמיני הנגיף. חלוצה של הקבוצה מהבירה, שלא שיחק מה-30 במאי, אז שבר את הבוהן ברגלו ולמעשה סיים את העונה, לא היה במגע עם שחקני המועדון בעשרת הימים האחרונים וכידוע גם לא חלה עליו חובת בידוד כמו על יתר הכדורגלנים טרם נדבק מכיוון שערך אימונים בנפרד ולא היה חלק ממסגרת המועדון.

אז בזמן שחבריו לקבוצה מתכוננים למשחק הליגה האחרון שלהם לעונה נגד מכבי חיפה הערב (21:00, ישיר בספורט4), עטר מתרכז בלהחלים מהנגיף שהשפיע על כל העולם. ואיך הוא מעביר את הבידוד? עטר נמצא רחוק מאשתו עדי ושלושת ילדיהם, שלשמחתו לא נדבקו ממנו בנגיף וממשיכים את החיים בדירתם התל אביבית.

כוכב בית"ר שומר על מרחק כפי שצריך ומתגורר בדירה אחרת ביחד עם חברו הטוב אוראל כהן, שנדבק גם הוא בקורונה. השניים מעבירים את הזמן בלצלם אחד את השני לסטורי ואפילו לטפל כשצריך ונראה שדווקא נחמד להם מאוד. לצד ההחלמה, עטר ממשיך מתגעגע לעדי דניאל דוד, נהוראי ואמי שלו, שמבלים עם אמא ב"קייטנת הבידוד".

המזל של החלוץ היה שהספיק רגע לפני ההידבקות לבלות עם אשתו בחופשה קצרה במלון דרים איילנד שבדרום, ממש שנייה לפני שהתחיל כל הבלאגן של הגל השני. מסקנה שלנו: שמרו על ההנחיות, העיקר הבריאות של כולנו!

אלירן עטר בבידוד
אלירן עטר בבידוד | אינסטגרם
אלירן עטר בבידוד
אלירן עטר בבידוד | אינסטגרם
אלירן עטר בבידוד
אלירן עטר בבידוד | אינסטגרם
"קייטנת הבידוד" בבית של אלירן עטר
"קייטנת הבידוד" בבית של אלירן עטר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי