רנדי אורטון חושף תמונה פרובוקטיבית עם אשתו

רנדי אורטון
רנדי אורטון | AMER HILABI/AFP via Getty Images

אלוף העולם הצעיר בהיסטוריית ה-WWE החליט להרעיף אהבה על אשתו ברשתות החברתיות, וזה כלל תמונות של שניהם עירומים לחלוטין מחופשה בג'מייקה

(גודל טקסט)

אחד המתאבקים הכי דומיננטיים שפעלו ב-WWE בשנים האחרונות הוא ללא ספק רנדי אורטון, טורף העל האמריקאי שמפורסם בעיקר בזכות המהלך הסופי שלו (ה-RKO) בקרבות האגרוף ונחשב לאחת הדמויות הצבעוניות בענף.

אורטון פרסם שיתף באינסטגרם סשן תמונות חושפני במיוחד שלו עם אשתו, קים אורטון, בו שניהם נראים עומדים מול מראה עירומים לחלוטין והוא מסתיר את שדיה עם כפות ידיו. הסיבה לכך? פרץ של אהבה שכנראה יצא ממנו ללא רסן.

אלוף העולם הצעיר ביותר בהיסטוריית ה-WWE במשקל כבד, בן 24 בלבד, סיפר לכמעט ששת מיליוני עוקביו שהוא מאמין שמחוץ לזירה הוא אדם, בעל ואבא טוב, וכשהוא מתגעגע למשפחתו הוא פשוט לוקח את האייפון ועובר על תמונות וסרטונים שלהם. "במקרה" הוא נתקל בתמונות החושפניות האלו שלו ושל אשתו מחופשה בג'מייקה, שהזכירו לו עד כמה הוא אוהב אותה: "כשהיא לצידי, היא לא רק נותנת לי ביטחון להאמין בעצמי, אלא גם נותנת לי את הכתף לבכות עליה כשצריך. ואם צריך לתת לי בעיטה בתחת – גם אותה היא תיתן" כתב המתאגרף בן ה-40.

עוד סיפר אורטון הקשר שלו ושל אשתו, שהוא מעולם לא צחק ואהב ככה מישהי ושככל שעוברות השנים, הוא מכין יותר ויותר עד כמה: "ככל שאני מתבגר, אני אוהב אותה יותר, אני נמשך אליה יותר ואני רוצה להוסיף עוד ועוד תמונות לצידה עד סוף החיים. תמיד אהיה רק שלך", כתב אורטון ששילב בין טקסט רומנטי ביותר, לתמונה שחושפת לא מעט מהזוגיות שלו ושל החצי השני שלו.

רנדי אורטון
רנדי אורטון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי