אסי בוזגלו חושף: "בחורות שולחות לי תמונות עירום"

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

הכוכב גדול של "הישרדות VIP", מי שזכה לכינוי "השייח", התראיין למגזין "לגבר" וסיפר על מערכת היחסים שלו עם אשתו וגם על הקשר שלו עם מאות אלפי העוקבים ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם שהשייח' הראשי של "הישרדות VIP" אסי בוזגלו, הגיע ל-200 אלף עוקבים וכיכב על שער מגזין "לגבר"- המקביל של "לאישה". היום (שלישי) הוא כבר הספיק להוסיף לעצמו עוד כמה אלפים לרשימת העוקבים באינסטגרם וגם נתן לנו טעימה מהראיון שלו למגזין, בו חשף מספר פרטים אישיים.

ראשית, חשף אסי מדוע החליט לקעקע את הפנים של אשתו עדי, על הצלעות שלו. "עוד כשהייתי על האי בהישרדות, הרגשתי את הצורך לשים את הפנים של אשתי עליי, בדיוק כמו הילדים. עדי עפה על הקעקוע. גם מי כמוה רוצה להיות עליי?", סיפר אסי שאת סך כל הקעקועים שלו אנחנו לא בטוחים שהוא יודע בעצמו.

הכדורגלן השורד סיפר איך הגיבה אשתו לאחר שראתה את הקעקוע המרגש לראשונה: "אני לא מתבייש בקעקוע. עדי אמרה 'אחרי 16 שנה שאנחנו ביחד באמת הגיע הזמן'. למרות שאני מצטייר בחוץ כאיזה צ'ארמר כזה ואני מקבל המון אהדה גם מנשים, אולי אפילו יותר, אשתי היא אחת לדור ואני הכי אוהב אותה בעולם ושרק נמשיך ככה. בחורות שולחות תמונות עירום, בחורות רוצות להיפגש. אני מקבל המון הצעות", חשף בוזגלו בראיון.

לצד הגילוי הזה, סיפר כדורגלן העבר כי אפילו מגברים הוא מקבל לא מעט פניות: "להגיד לך את האמת, גם הגברים פונים. אי אפשר שלא להתייחס זה באינבוקס. אבל אתה לא מגיב, אתה לא ממשיך עם זה, אתה קוטע את זה. דווקא יש איזה סוג של סתבלט. אני ישר מראה את זה לעדי ואומר לה – ללכת?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי