רגע אחרי סיום העונה: סבוריט שחרר הודעה דרמטית

למרות ההפסד לבאר שבע שקלקל את המאזן המושלם של מכבי ת"א, מגן הצהובים ואשתו הכריזו חגיגית כי הם מצפים לילד ראשון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם הפסידה אמש (שלישי) 2:0 להפועל באר שבע במחזור הנעילה של עונת 2019/20, אבל זה לא ממש הזיז לאלופת המדינה וגם לא למגן השמאלי המצוין שלה, אנריק סבוריט, ששחרר היום הודעה דרמטית. אמנם לספרדי אין חשבון אינסטגרם משלו והוא פעיל יותר בגזרת הטוויטר, אבל אשתו הפצצה ג'ניר מרטוס עשתה זאת נהדר בשמו. המורה המחנכת/דוגמנית כתבה באינסטגרם שלה בשיא הדרמטיות: "יש לנו משהו חשוב להגיד…" ורגע לאחר מכן פרסמה תמונה של שניהם חוגגים אליפות עם בטן הריונית קטנה!

שנה וחודש בדיוק אחרי חתונתם שהתקיימה בפגרה הקודמת, אחרי הזכייה הראשונה באליפות בימים יפים יותר ונטולי קורונה, השניים המריאו לספרד ונישאו בפני המשפחה והחברים הטובים שלהם בטקס מרגש. מאז סבוריט הספיק לקחת עוד צלחת הביתה וג'ניר שלו שיגעה אותנו עם תמונות בביקיני בלי סוף במהלך השנה כולה, ככה שהבטן ההריונית יחסית חדשה וסוף סוף אפשר לספר לכולם. הספרדייה כתבה: "שוב אליפות, גם השנה – כמה אני גאה בך. זו הייתה שנה שונה מאוד עבור כולם, אבל עבורנו היא תהיה לנצח המיוחדת ביותר בחיים שלנו. אוהבים אותך עד אין קץ אבא". סבוריט ואשתו ג'ניר שנמצאת בחודש החמישי להריון הראשון שלהם, מצפים ליורש, ככה שיש כבר דור המשך לאבא.

סבוריט יתחדש בקרוב בטייטל חדש, אבא, וממש כמו החברים לשעבר אנה ופדרראג ראיקוביץ', שנכנסו להריון בישראל – גם הזוג הספרדי יזכור לנצח את ארץ הקודש כזו שהביאה להם את המזל להפוך להורים לראשונה. האם יילדו בארץ וסבוריט יישאר גם בעונה הבאה? עתידו עוד לוט בערפל ומכל הציוצים שלו בטוויטר עוד לא ממש הצלחנו להבין אם הוא ממשיך בצהוב ואם הוא רמז כי חבריו הטובים ז'איר אמאדור ואנדרה ג'ראלדש עוזבים. אבל מה שבטוח, אנריק שלנו יצטרך בקרוב להתרגל למילה פאפא! שיהיה במזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי