"את מזהמת את מדינת ישראל": ליטל סמדג'ה הותקפה ברשת

ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה | צילום מסך: רשת 13

השורדת חטפה פעם נוספת אש באינסטגרם ולא נשארה חייבת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

איזה אושר, כמה שמחה: עשרת השורדים הפיינליסטים של "הישרדות VIP" התאחדו אמש (רביעי) במסיבת איחוד סופר מושקעת אחרי שעידו קוז'יקרו ניצח את אילנה אביטל ודוד דביר וחזר למשחק. "העצם בגרון" של ליטל סמדג'ה קיבל הזדמנות נוספת וכעת השניים יאלצו להסתדר יחד בשבט טונדו המאוחד.

רגע אחרי חזרתו של קוז'י, התראיינה ליטל בתוכנית האינטרנטית אותה מנחה זוהר שטראוס "חוזרים לאי" והעידה על עצמה: "אני דמות שנויה במחלוקת. אני מעוררת באנשים הרבה דברים. אני נוגעת באנשים לטוב ולרע בצורות קיצוניות". האקסית של ראובן עובד כל כך מדייקת במילותיה, עד כדי כך שזה אפילו מוגזם.

זוכרים שסיפרנו לכם לא מזמן על אחת העוקבות באינסטגרם שחשה צורך לפנות לסמדג'ה ותקפה אותה בחריפות מוגזמת אחרי הריב שלה עם ירדן ג'רבי? אז אתמול זה שוב קרה, וגם הפעם ליטל לא נשארה חייבת, ענתה לעוקבת שתקפה אותה בברוטליות ופרסמה את תגובתה ואת שמה קבל עם וכמעט מאה אלף עוקבים באינסטגרם.

העוקבת הגיבה על התמונה האחרונה ששיתפה ליטל באינסטוש וכתבה: "בושה גדולה לאנושות, את מביכה את עצמך בכל פעם מחדש. אסור לתת לך במה כזאת כי את מזהמת את כל מדינת ישראל עם הפה הנגוע והמסריח שלך. את אוטיסטית גמורה". ליטל ההמומה מהמילים החריפות ובעיקר מהשימוש במילה "אוטיסט" השיבה מיד: "עלובה. אוטיסט זה לא קללה – תתביישי! והקנאות מה איתה נשמה?", פרסמה בסטורי שלה והוסיפה: "סיוון יקרה את קוראת לי בושה ופה נגוע שבעצם את משתמשת באוטיסט כקללה. תתביישי לך אישה קנאית וטיפשה!".

כבר אמרנו במדור לא פעם שכל אחד בדעותיו ואין בעיה להסכים שלא להסכים, אך להשתמש במילים כה חריפות בלי לחשוב פעמיים בכלל זה דבר שלא יעלה על הדעת. במהלך העונה האחרונה במנהלת הליגות לכדורגל יצאו בקמפיין "אוטיסט זה לא קללה" של עמותת 'חברים לרצף' על מנת להעלות את המודעות לאוטיזם בחברה. גולשים ועוקבים יקרים, שקלו מילים.

ליטל סמדג'ה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי