הרשת גועשת מהתגובה של זלאטן לדילטה לאוטה

דילטה ליאוטה
דילטה ליאוטה | Francesco Pecoraro / Stringer

כוכב מילאן והמגישה הלוהטת העלו תמונה ביחד והטריפו את הגולשים. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לא תאמינו איזו סערה מתחוללת באיטליה בעקבות תגובה של האחד והיחיד, זלאטן איברהימוביץ'. חלוץ מילאן, שעוקב בסך הכל אחרי 20 אנשים באינסטגרם, החליט להגיב לתמונה שפרסמה דילטה לאוטה, אחת המגישות הלוהטות בעולם. המגישה של ערוץ דאזן, אשר ידועה כמומחית לכדורגל איטלקי ואף ראיינה את כריסטיאנו רונאלדו בתחילת העונה, פרסמה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט שבעה (!) מיליון איש.

התמונה ששיתפה האיטלקייה הבלונדינית נראית שגרתית לחלוטין: היא יושבת על גג הבניין שלה לאחר אימון, מחייכת, וכותבת לעוקבים:"בואו נהנה מהשקיעה הזאת ונרגע, אבל תתכוננו כי בקרוב תורכם". זלאטן, שכזכור לא עוקב אחרי דילטה, היה בין המגיבים הראשונים לפוסט שלה: "דילטה, מה אתה עושה על הגג? אל תתרשלי". הענק השבדי קיבל כ-40 אלף לייקים וכאלף תגובות, כולל של המגישה הפצצה שענתה: "תמשיך לעקוב". הרמזים גרמו לעוקבים ממש למרוט שיערות מרוב הרמה להנחתה, אבל יממה לאחר מכן התשובה הגיעה.

מגישת הספורט פרסמה סטורי בחברתו של חלוץ מילאן. בסרטון ששיתפה דילטה אפשר לראות את העיתונאית נרגעת בזמן שלוגמת קפה, ולפתע מגיח מאחוריה הכוכב השבדי שמביט במצלמה בחיוך ציני. לאחר התגובה של זלאטן לפוסט, הפעם לאוטה החליטה לכתוב: "קפה ואני אחזור לאימונים". השניים פשוט הבינו את הגימיק השיווקי וכנראה קיבלו סכום כספי ענק מחברת הקפה שנתנה חסות לסרטון הקצר, אבל התחושה היא שזה ממש לא הסוף והם עומדים לפרסם עוד כמה דברים ביחד. רק נזכיר שבאופן בלתי סביר, הבחורה הזאת עדיין רווקה.

דליטה לאוטה, זלאטן איברהימוביץ' | מסך, אינסטגרם
דליטה לאוטה, זלאטן איברהימוביץ' | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי