גם קוז'יקרו הגיע: חגיגות יום ההולדת של ירדן ג'רבי

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | עדי אבישי

המדליסטית האולימפית וכוכבת הישרדות VIP הזמינה את משפחתה וחבריה הקרובים למסיבה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אז מה היה שם וכיצד בירך החבר משבט קפרה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

בשורות נהדרות מעולם הג'ודו הגיעו אלינו אתמול (רביעי) כאשר שגיא מוקי, אורי ששון ועוד כ-15 ג'ודאים קיבלו תשובות שליליות לנגיף הקורונה, כמו גם מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה, יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי ושאר חברי הצוות. וכך, אחרי שהרבה לחץ השתחרר, יכלו כל החברים הטובים להתפנות לטובת ברכות ואיחולים למדליסטית האולימפית וכוכבת הישרדות VIP, ירדן ג'רבי שחגגה 31 קיצים!

שגיא מוקי, אלכס שטילוב ופיטר פלצ'יק היו רק חלק קטן מהמברכים של המדליסטית האולימפית שחגגה במסיבת בריכה שהתקיימה בהתאם להנחיות משרד הבריאות במושב מגדל שבצפון. בתפריט: בשר, בשר ועוד קצת בשר, בראשותו של השף עומר גבאי שאפילו ג'רבי לא יכלה להישאר אדישה אליו וחתכה בעצמה כמה סלייסים. את חגיגת יום ההולדת שלה קיימה ג'רבי לצד משפחתה וחבריה הקרובים, ביניהם לא אחר מהחבר הכי טוב שלה על האי, עידו קוז'יקרו שהגיע להרים. בזמן שאתם ראיתם אותו חוזר למשחק ומתאחד על המסך עם הג'ודוקא ועידן חביב, כדורסלן העבר היה עסוק בלברך את ילדת יום ההולדת במסיבת בריכה הנוצצת שלה.

"ג'רבי שלי אהבה שלי, מזל טוב. שיהיה לך הרבה בריאות, אושר וכושר שכל חלומותייך יתגשמו" אמר קוז'י לחברה הטובה שלו שהייתה נראית מאושרת עד הגג. כיאה לילדת יום הולדת, ג'רבי גם זכתה לעוגה מפנקת עליה היה כתוב: "קפרה עלייך מזל טוב!" זכר לשבט שלה, שבט קפרה שכעת התאחד עם אנטינג אנטינג והפך לשבט טונדו. אנחנו נאחל המון מזל טוב לגאווה הספורטיבית שלנו שהפכה לסטארית גם מחוץ לעולם הספורט עם עשרות אלפי תומכים ואוטוטו 100 אלף עוקבים באינסטגרם.

ירדן ג'רבי חוגגת יום הולדת | אינסטגרם
ירדן ג'רבי חוגגת יום הולדת | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי