אסי בוזגלו חושף את התקופה הקשה שעבר

אסי בוזגלו ואשתו עדי בוזגלו
אסי בוזגלו ואשתו עדי בוזגלו | אור גפן

הכדורגלן לשעבר הצליח לגרום לנתוני הרייטינג של הישרדות VIP להתפוצץ כשדיבר על הקשר שלו עם אשתו עדי: "הייתי פרחח"

(גודל טקסט)

שבוע חדש מתחיל וחוץ מגמר גביע המדינה שיתקיים מחר (שני) ועם כל הכבוד לשלל הליגות באירופה ובראשו הפרמיירליג, בהחלט אפשר לומר שהדבר הכי מסעיר שקורה על מסך הטלוויזיה הוא עוד פרק מבית "הישרדות VIP".

אתמול (שבת) שודר הפרק הכי מרגש שראינו מתחילתה של העונה בראשותו של לא אחר מהשייח', אסי בוזגלו. כדורגלן העבר זכה להפתעה בזכות חברו הטוב ישראל אוגלבו, שניצח בדו קרב בבקתה והביא עמו בחזרה לשבט מסר מהבית – אייפד עם שיחה לייב מישראל ישירות לאי המרוחק בפיליפינים, כשעל המסך חיכתה לאסי אשתו עדי.

השורד הכדורגלן פרץ בבכי, יחד איתו כל השורדים ולמען האמת נראה כי מדינה שלמה הצליחה להתרגש מהרגע הזה בו אסי "האסטרטג החזק", נשבר וחשף צד אחר שלו, רגיש ביותר. לאחר השיחה בה אמר בוזגלו פעם אחר פעם שאין על אשתו וציין כמה הוא מאוהב בה, המשיך את השיחה עם חבריו ופתח את הלב: "האישה הזאת, הייתה תקופה שהיא די סבלה ממני. מה זה סבל? כששיחקתי בליגת העל הרגשתי כאילו כל העולם שייך לי. הגעתי לשם די מוקדם, די צעיר וזה מעריצות, וזה ללכת עם חברים ולשקר, להגיד 'אני יוצא לפה ויוצא לשם' והייתי פרחח" סיפר בוזגלו בכנות על המשבר שעברו בזוגיות הוא ועדי.

אסי התפרק והדמעות הציפו אותו פעם נוספת כשאמר: "האישה הזאת החזיקה אותי אתם לא מבינים איך היא החזיקה את כל הבית. יכלנו בקלות לוותר על הכל היא באמת אשת חיל! ככל שהתקדמו השנים ואני התבגרתי ונכנס לי שכל לראש הבנתי עד כמה האישה הזאת היא יהלום שאני חייב לשמר. היא נהייתה החברה הכי טובה שלי וזה שווה עולם. אין היום אחד שיכול לערער את המעמד שלנו". לאחר הפרק, שיתף באינסטגרם תמונה מהרגע הזה שגרם לנתוני הרייטינג להתפוצץ וכתב: "המשפחה היא הכוח המניע. אשתי אין עלייך".

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי