סופ"ש ביקיני לוהט: מירן, נטע, קורל או פאני?

מירן בוזגלו |

עונת הכדורגל הסתיימה והשחקנים ונשותיהם יצאו לכבוש את אילת וגם את הכנרת. לירון שרון עם התמונות הלוהטות וכל הפרטים

(גודל טקסט)

בעוד כולנו מנסים להתאושש ולשמור על עצמנו מהגל השני של הקורונה שפוקד את מדינת ישראל בימים אלו, העיר הדרומית במדינה, אילת, נהנית בשבוע האחרון משלל כוכבי ליגת העל שהגיעו לנפוש – ככה זה כשאי אפשר לטוס לחו"ל.

אז אם אין תאילנד, אילת מחזירה עטרה לישנה וכולם נוסעים דרומה לנופש ישראלי ולעבוד חזק על השיזוף. תשאלו את מירן בוזגלו, שגרמה למדור להזיע לאחר שראינו איך נראית אמא לארבעה ילדים בביקיני. מירן להטה בחופשה שלה ושל מאור במלון דן אילת ביחד עם גיסתה נטליה בוזגלו, שדגמנה את מותג בגדי הים הפרטי שלה ונראתה נפלא לצד הבועט הפרטי שלה, אלמוג בוזגלו.

עוד היממו אותנו באילת: בר אשתו של אוראל דגני, ספיר אשתו של אריק ינקו ויובל זוגתו של עומרי אלטמן. החבורה שלא נפרדת גם מחוץ לכר הדשא נהנית מחופשה פוטוגנית ומלאה בגדי ים. מי שלא נמצאת איתן אבל חוגגת גם כן היא פאני בוזגלו, שלא ויתרה על בגד הים ושיתפה תמונה שווה במיוחד.

View this post on Instagram

🄵🅁🄴🄴🄳🄾🄼🦋

A post shared by Natalia (@natalia_buzaglo) on

מעבר לים, בברצלונה, שם דווקא מתאוששים יפה מהנגיף ששינה את העולם, קורל סימנוביץ' אמנם מתגעגעת לים כחול לבן, אבל זה לא מפריע לה להשתזף על שפת הבריכה בביקיני כתום הורס. אשתו של סרג'י רוברטו ממש לא התביישה גם לאכול אחרי זה מנת פלאפל עם חומוס ולשתף שזה "מרגיש כמו בבית. מתגעגעת למדינה שלי".

View this post on Instagram

Fridays @womensecretofficial by @andres1leon

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

אחרונה חביבה היא מלכת בגדי הים, הגברת הראשונה של הביקיני באינסטגרם, נטע אלחמיסטר. נטע ורמי גרשון שלה בילו את סוף השבוע האחרון בווילה למרגלות הכנרת עם חברים טובים ואחיותיה של הדוגמנית המצליחה שגרמה להרבה לסתות להישמט כאשר ראינו אותה אוחזת בהגה במהלך שיט על סירת מירוץ. הקיץ בא, החופש איתו ואנחנו כבר מתכוננים לתקופה של ים, שמש, חום והרבה הרבה בגדי ים!

View this post on Instagram

✌🏼✌🏼✌🏼

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

נטע אלחמיסטר | אינסטגרם
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי