בהפקה יהיו מרוצים? "שלושת השורדים שיגיעו לגמר הישרדות VIP"

אלה איילון, אסי בוזגלו | אור דנון

עוקבי הבלוג "בטטת כורסה" קבעו בסקר כי הם רוצים לראות את אסי בוזגלו, ירדן ג'רבי ועידן חביב מתחרים על המיליון

(גודל טקסט)

אנחנו בטוחים שהתגעגעתם, כי אתמול (ראשון) שודר לראשונה פרק בווילת המודחים, שהשכיח מאיתנו לשעה וחצי את השורדים והתמקד במתמודדי "הישרדות VIP" שכבר יצאו מהמרוץ ועזבו את המשחק. בזמן שדנה רון, דוד דביר, ניקול רזניקוב, נאווה בוקר, זוהר שטראוס וסמיון גרפמן עסוקים בלדבר על מה היה, אתם הגולשים יותר מתעניינים במה יהיה. רגע לפני הפרק המותח שישודר מחר בערב, בו ניחשף גם לעימות בין ישראל אוגלבו לליטל סמדג'ה וגם לצעד המפתיע של אלינה לוי, שנראה כי היא מתלבטת האם לעזוב את הברית שלה – בסקר שנערך ברשת, אתם קבעתם את שמותיהם של שלושת השורדים שהכי הייתם רוצים לראות בגמר.

חובבי הישרדות אמיתיים בטוח עוקבים אחרי דף האינסטגרם של "בטטת כורסה", בלוג הישרדות לוהט כפי שקורא לו היוצר שלו, ירדן נוסבאום. ואם לא, זה בדיוק הזמן לעקוב. בסקר האיחוד שקיים הבלוגר, שלושת השורדים שהגולשים הכי רוצים לראות מתחרים על המיליון הם אסי בוזגלו, עידן חביב וירדן ג'רבי. אלפי גולשים קבעו כי אלו הם השורדים שהכי ראויים להגיע לגמר, אך לאור העובדה שהשלושה נמצאים בבריתות שונות, הסיכוי לכך הוא קלוש. עם זאת, חייבים להודות שהייצוג לעולם הספורט מרשים מאוד.

כך או כך, זה לא חדש לנו שגם אסי וגם ירדן נחשבים אולי לשורדים האהובים ביותר בתוכנית הריאליטי. לראייה, שימו לב לחשבונות האינסטגרם שלהם שגדלים באלפי עוקבים מדי יום! אחרי שאת עונת ה-VIP האחרונה ניצח מי שנחשב לזר הכי טוב במדינה, כדורגלן העבר והמנהל המנטלי של מכבי חיפה, ג'ובאני רוסו, שהיה הדמות הכי אהובה בעונה שלו בהישרדות, נראה לנו לגמרי לגיטימי שאלופה אולימפית או כדורגלן עבר נוסף יקטפו את המיליון פעם נוספת.

משתגעים מהבידוד. העיקר שיצאו שליליים! | אינסטגרם
הגולשים קבעו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי