הכוכב שזכה בדוגמנית עם "הטוסיק הכי לוהט בארה"ב"

קטיה אליס הנרי | אינסטגרם

טיילר הירו, הגארד המבטיח של מיאמי היט, כבש את דוגמנית הכושר המפורסמת קטיה אליס הנרי, שידועה יותר מכל בזכות הישבן שלה. הזוג נחשף לראשונה באינסטגרם לפני מספר ימים

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

התקשורת בארצות הברית לא נרגעת מהרומן החדש שמתבשל לו בימים האחרונים בין שני כוכבי ספורט צעירים ומפורסמים: הגארד המבטיח של מיאמי היט טיילר הירו, בסך הכל בן 20, ודוגמנית הכושר המפורסמת קטיה אליס הנרי בת ה-26. מסתבר כי אחד הכישרונות העולים ב-NBA פלירטט עם הדוגמנית דרך טוויטר, ניסה את מזלו ושלח לה הודעה "מה עושה?". זה השתלם לו, כי השניים יצאו לדייט בעקבות כך וצמודים כבר חודשיים. מי אמר שאין אהבות חדשות בעידן הקורונה? האמריקנית הפצצה שהפכה לאחת מנשות הכדורסלנים הכי מפורסמות בליגה הטובה בעולם נכון להיום, ידועה יותר מכל בזכות הישבן שלה שמושך הרבה תשומת לב.

לפני מספר ימים הזוג נחשף לראשונה בחשבון האינסטגרם של קטיה, אחריו עוקבים מיליונים. בתמונה הזוג הצעיר מתנשק על סיפון יאכטה מפוארת והדוגמנית הוסיפה כותרת שממחישה את התחושות: "כל מה שקשור לתינוק שלי מטורף". השניים אמנם עדיין לא מתגוררים יחד, אבל שורצים אחד אצל השנייה באופן קבוע כשהם מחלקים את הזמן בין שתי דירות יוקרה במיאמי.

כאשר הפצצה הבינה שהפוסטרים שלה נותנים מוטיבציה לאחרים מהרגע שהפכה למאמנת כושר אישית, היא ייסדה את האתר שלה: "אימונים על פי קטיה". משם הפכה לגורו של כושר גופני ואורח חיים בריא, עם 7.5 עוקבים ומנויים וטייטל יוקרתי אליו זכתה בשנה האחרונה: "האמריקאית עם הטוסיק הלוהט במדינה". אז כן, הישבן שלה הוא סימן ההיכר שלה, אבל חוץ מזה הדוגמנית בת 26 נולדה במינסוטה ועברה לפני מספר שנים למיאמי, שם הכירה את שחקן ה-NBA הצעיר. לפני שהפכה לדוגמנית פיטנס וכוכבת רשת לוהטת, עבדה כמטפלת במשרה מלאה והיא מעידה על עצמה שהיא מתה על ילדים קטנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי