אתם חייבים לראות את המהפך המטורף של עדי בוזגלו

המהפך של עדי בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

בצילומים משותפים לצד בעלה אסי הסירה לראשונה את התחבושות שכיסו אותה לאחר הניתוח המקיף שעברה והציגה לוק חדש והורס - 11 קילו פחות, והזרוע עוד נטויה! "כל כך מתרגשת מהמראה הזה, אני בגן עדן", כתבה

(גודל טקסט)

לפני כמעט חודש ימים סיפרנו לכם על המהפך המטורף של אשתו של אסי בוזגלו, השייח' של הישרדות VIP, עדי בוזגלו, וכעת היא שיתפה תמונה ראשונה שלה שהשאירה אותנו פשוט המומים. בצילומים משותפים לצד בעלה, עדי הסירה לראשונה את התחבושות שכיסו אותה מאז הניתוח שעברה והציגה לוק חדש הורס- 11 קילו פחות, והזרוע עוד נטויה!

הניתוח המקיף שעברה גברת בוזגלו כלל שאיבת שומן בסנטר, רגליים, בטן, זרועות והרמת חזה ובתמונה ששיתפה לראשונה אחרי הניתוח בחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "כל כך מתרגשת מהמראה הזה, אני בגן עדן".

כזכור עוד בעונה השלישית של 'הבוזגלוס', חשפה עדי שהיא מתמודדת עם הפרעות אכילה כבר 15 שנים, וכי היא "אוכלת בסתר ממתקים ולא משנה איזו דיאטה ניסיתי, שום דבר לא עובד". אשתו של השורד לא סיפרה על כך לאיש עד לאותו הרגע שהדברים יצאו ממנה מול המצלמה, אפילו לא לחצי השני שלה. הניתוח נעשה לאחר שהחליטה שהיא רוצה לקבל את הגוף שלה של לפני הלידות חזרה, וכי מגיע לה "להיות מאושרת, חיים פעם אחת". אתמול, בצילומים המשותפים עם אסי, עדי היממה על הסט, ונראתה נינוחה מתמיד. תוך כדי, את הזוג ליווה צוות צילום של הבוזגלוס, שמתעדים אותם לקראת העונה החמישית.

הלוק החדש של עדי בוזגלו. 11 קילו פחות, וזו רק ההתחלה | צילום מסך: אינסטגרם
עדי בוזגלו – חשפה את ההתמודדות שלה עם הפרעות אכילה ועברה ניתוח "אוברול" משנה חיים | צילום מסך: אינסטגרם
אסי בוזגלו ועדי בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי