בעקבות סרטון ברשת: בנו של רונאלדו נלקח לחקירה‎

כריסטיאנו ג'וניור
כריסטיאנו ג'וניור | טוויטר

כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. הילד בן ה-10 צולם על ידי דודתו נוהג על אופנוע ים ג'ט סקי, כשהיא מפצירה בו: "לתת עוד גז". בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה

(גודל טקסט)

הרשתות החברתיות שוב שיחקו לרעתו של כוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. בשעות האחרונות נודע לתקשורת האיטלקית כי המשטרה בפורטוגל פתחה בחקירה שהתמקדה בבנו הבכור של הפנומן, כריסטיאנו ג'וניור בן ה- 10, בעקבות סרטון שהופץ ברשת כשהוא מצולם בסוף השבוע האחרון נוהג על אופנוע ים, דבר שאסור בהחלט בגילו הצעיר. האירוע התרחש ביום ראשון האחרון בזמן שמשפחתו של השחקן בפורטוגל נהנתה מסיבוב ביאכטה שלהם סביב מדיירה, בזמן שהוא, ג'ורג'ינה, והילדים הקטנים נמצאים כמובן בבטורינו.

החדשות התפשטו כמו אש בשדה קוצים לאחר שאחותו הגדולה של הכדורגלן, אלמה אביירו, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון של אחיינה הבכור נוהג בג'ט סקי בגיל עשר בלבד. מה שנראה כמו פרסום של דודה גאה שהתפארה ברשתות ב"כישרון "של אחיינה האהוב, בסופו של דבר הפך לבלאגן אחד שלם לרונאלדו ולמשפחתו שצריכה ללוות את כריס הצעיר לתשאול בתחנת המשטרה המקומית. למרות העובדה שמחקה את הסרטון בו בנו של רונאדלו נוהג על הכלי שלא כחוק, הסרטון הפך לוויראלי תוך דקות ספורות, התפשט ברשתות החברתיות- מה שגרם למעשה למשטרה לפתוח בחקירה.

בזמן שהמשפחה ממתינה לגלות מהן ההשלכות על כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ידוע שדודתו אלמה יכולה לקבל עונש כלכלי משמעותי על הפצת הסרטון. למרות התמונה המאושרת ששיתף אתמול CR7 מאותו סוף שבוע משפחתי "רגוע" כפי שכתב, נראה לנו שהוא מאד התעצבן שבחר לשלוח את בנו הבכור ליהנות מהחגים עם אמו דולורס ואחותו אלמה במדיירה, בזמן שהוא מזיע על כר הדשא עם הגברת הזקנה.

אחותו של רונאלדו לא רק הסתפקה בצילום והפצת הסרטון של אחיינה, שימו לב כי בוידאו ניתן לשמוע אותה צועקת לעברו ומעודדת אותו "לתת עוד גז", וזו הסיבה ש- CR7 ג'וניור ממשיך לנסוע במהירות מופרזת.

View this post on Instagram

Relaxing and lovely moments 🌊☀️💙

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי