חברה של קווין לאב מצטלמת בעירום מלא

קווין לאב, קייט בוק | אינסטגרם

קייט בוק, זוגתו של פורוורד קליבלנד, בארבע השנים האחרונות, עשתה היסטוריה בכך שהצטלמה למגזין 'ספורטס אילוסטרייטד' ומלבד צילומים בביקיני, נראה שלא מפריע לה לדגמן גם ללא בגדים. החבר בוחר לפרגן

(גודל טקסט)

לא יודעים אם ידעתם, אבל לפאוור פורוורד של קליבלנד קאבלירס, קווין לאב, יש את אחת החברות היותר יפות שיצא לנו לראות. היא לא רק יפה וגם מקסימה על פי מקורבים שמעידים על אישיותה, כי אם גם עשתה היסטוריה אתמול. קייט בוק, זוגתו של לאב בארבע השנים האחרונות, היא דוגמנית קנדית שמתגוררת בקליבלנד עם בן הזוג שלה. אמש (שני) עשתה היסטוריה בכך שהצטלמה למגזין בגדי הים הכי נחשב בעולם, 'ספורטס אילוסטרייטד', לראשונה בשער משותף עם שתי דוגמניות נוספות שגם קיבלו כל אחת מהשלוש שער בנפרד.

הצילומים הסקסיים הללו התרחשו בכלל בחודש נובמבר האחרון בבאלי, עוד כשהיה אפשרי לטוס חופשי בעולם ולא ידענו בכלל מה זה 'קורונה'. הדוגמנית בת ה-27 קיבלה פרגון גדול מבן הזוג שלה שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את השער שלה וכתב עד כמה הוא גאה בה. בחיפוש מהיר בחשבון האינסטגרם של הבלונדינית היפיפייה, ראינו כי צילומים בביקיני זו לגמרי המומחיות שלה וכי היא הצטלמה לא פעם גם בעירום מלא. "קייט מרגישה בנוח עם הגוף שלה והיא מעבירה את הביטחון העצמי שלה ואת האישיות הקורונת שלה דרך התמונות", פרגן לה החצי השני שלה, אחד הכוכבים הגדולים של ה-NBA.

השניים יוצאים מאז 2016, אותה השנה בה קייט אפילו לקחה חלק במצעד האליפות של הקאבס, ותמיד משתדלת להגיע למשחקים ולתמוך בקווין שלה, ככה שיפה לראות שגם הוא מרים לה ולגמרי מפרגן לבת הזוג הפצצה שלו. ואנחנו שואלים, אתה בן 31, עם חברה כזאת מוצלחת כבר הרבה שנים, לא תרכוש איזו טבעת?

מרגישה בנוח עם הגוף שלה. קייט בוק | אינסטגרם
View this post on Instagram

Thankful. Happy Thanksgiving!!! 🦃🦃🦃

A post shared by Kevin Love (@kevinlove) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי