אסי בוזגלו עושה ספוילר להמשך העונה!

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

כדורגלן העבר היה המום לאחר שאלינה בגדה בליטל סמדג'ה והדיחה אותה מהמשחק ולאחר שידור הפרק כתב: "זה פרק קשה ואמוציונלי עם תחושת ריקנות, למדתי דבר או שניים להמשך". בשבת נראה את המהלך הגדול של "השייח"

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) נותרנו כולנו המומים בעקבות זהות המודח העשירי של "הישרדות VIP", וכך גם מי שהיה חסין במועצת השבט האחרונה, אסי בוזגלו. בת בריתו, ליטל סמדג'ה, הדמות הכי צבעונית על מסך הטלוויזיה בחודשיים האחרונים סיימה את דרכה והודחה מהמשחק משום שבת ברית נוספת שלה, אלינה לוי, החליטה לחבור לקבוצה השנייה בשבט המאוחד ולהדיח אותה. בוזגלו ההמום איבד למעשה שתי בנות ברית שלו לאחר שאלינה החליטה "לבגוד" ולחבור לירדן ג'רבי ועידן חביב וכעת הוא נשאר עם ישראל אוגלבו, רגב הוד ואלה איילון.

לאחר שידור הפרק בחר כדורגלן העבר לשתף את עוקביו בתמונה מהמועצה האחרונה וכתב: "אין ספק שזה פרק קשה ואמוציונלי עבורי. התחושות קשות, הרגשות צפים ובעיקר גורמים לתחושה של ריקנות ואי נוחות. אין ספק שהפרק הזה לימד אותי דבר או שניים להמשך…" סיים בוזגלו בדרמטיות עם שלוש נקודות שמרמזות על המשך דרכו במשחק.

הכדורגלן השורד נשאר בהלם נוכח הצעד שבחרה לעשות אלינה, אותה הציל כאשר כמעט הודחה בשבט אנטינג אנטינג והיה בטוח שתישאר נאמנה אליו ולברית שלהם עד לסיום המשחק.

השייח' התכוון שבהמשך, למעשה כבר בפרק הבא (שבת) , נראה את ההשלכות לצעד שעשתה, בפרק סוער מתמיד. אסי נכנס חזק באלינה ומבקש ממנה שלא לפנות אליו בכלל כשתוך כדי האסטרטג הגדול במשחק קושר קשרים מאחורי הגב עם בני ברוכים על מנת לבסס שוב את הברית שלו אחרי ההדחה של סמדג'ה. אנחנו עדיין מהמרים עליו שיגיע לגמר, ואתם?

הסטורי של אסי בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי