מתנדנד כמו שיכור: צפו בסרטון שסיבך את אדריאנו

אדריאנו | צילום מסך

חלוץ העבר שכיכב בפארמה ובאינטר נתפס שתוי במסיבה בברזיל בה לקחו חלק מאות אנשים ללא מסיכות וללא ריחוק - ההפך המוחלט מההנחיות. הוא התנדנד מצד לצד ונאלץ להיעזר בחברו כדי להמשיך ללכת. הוא צריך להתאפס ומהר

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

זוכרים את אדריאנו? הברזילאי שנחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם בתחילת-אמצע שנות ה-2000, כיכב חמש עונות בפארמה ובאינטר והיה אחד השחקנים האהובים ביותר? "רונאלדו הבא" ו"הקיסר" אלה רק חלק מהכינויים להם זכה. החלוץ הופיע בלי סוף על המגרש ומחוצה לו אבל הסתבך, השמין, סבל מאלכוהליזם, הכה את זוגתו באותם ימים, פרש ולא מיצה את הפוטנציאל שלו. הבוקר (ראשון) מככב הברזילאי בכל מדורי הספורט ולא מהסיבות הנכונות.

כעת, נתפס אדיראנו שוב שיכור והפעם במסיבה שממש לא שומרת על הנחיות הקורונה. שחקן העבר בן ה-38 מתגורר במולדתו, חי על כספי הפנסיה ועושה שיתופי פעולה באינסטגרם, ככה שמבחינתו ההתמכרות לאלכוהול לחלוטין יכולה להשתלב באורח החיים שלו. כבר זמן רב שהוא לא הופיע בפומבי, כך מדווחים בתקשורת הברזילאית, אך אמש (שבת) הוא עשה זאת בנסיבות מצערות. בעקבות סרטון שפורסם בטוויטר ניתן לראות את אדריאנו שיכור לגמרי כתוצאה מצריכת אלכוהול מופרזת, מה שאילץ אותו להיות מלווה על ידי חבר צעיר שתמך בו כי פשוט לא הצליח ללכת באופן עצמאי מרוב שהתנדנד.

מדובר במסיבה לא חוקית שלא שמרה על ההנחיות ובה לקחו חלק מאות אנשים ללא מסיכות וללא ריחוק חברתי. המסיבה התקיימה בברזיל, אחד מהמוקדים שנפגעו בצורה הקשה ביותר כתוצאה מנגיף הקורונה, כאשר מספר המתים שם עומד על סך 74,000 ברזילאים. אדריאנו, אבא לשלושה ילדים שמחזיק בקהל עוקבים של שישה מיליון איש – צריך להתאפס על עצמו ומהר לאור הדוגמא הרעה שהוא משמש.

View this post on Instagram

Chuveirão uiui

A post shared by Adriano imperador (@adrianoimperador) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי