שי זהבי נפרדה ולא שכחה לברך

ערן זהבי ושי זהבי | אינסטגרם

בשבת תיפתח הליגה הסינית, בדיוק ביום הולדתו של ערן זהבי, שעזב את העיר ונחת בדאליין ונכנס לבידוד של חודשיים לטובת אימונים ומשחקים. אשתו והילדים חזרו לישראל וכבר מתגעגעים: "בהצלחה אהובי", כתבה בפוסט מרגש

(גודל טקסט)

שבעה חודשים מההרגע בה פרצה מגיפת הקורונה בסין ושינתה את פני העולם כולו, אפשר להגיד בשעה טובה – הליגה הסינית חוזרת במתכונת של טורניר מצומצם והלגיונר הבכיר בישראל, ערן זהבי, עזב את גוואנגז'ו וכבר נחת בדאליין השוכנת בחוף הדרומי של סין. כוכב נבחרת ישראל הולך למעשה להיות בבידוד למשך חודשיים בלוח זמנים של מלון-אימונים-משחקים. כל קבוצה קיבלה קומה במלון.

אשתו, שי זהבי, פרסמה פוסט מרגש ובו היא מאחלת הרבה בהצלחה לכדורגלן שלה, על גבי תמונה בה השניים מתנשקים והיא אוחזת במזוודה: "נתראה בעוד חודשיים. בהצלחה אהובי". הם צפויים להתראות בחודש ספטמבר אז תהיה הפסקה בת חודש.

שי ושלושת ילדיהם נפרדו מאבא ערן לחודשיים הקרובים וחזרו לישראל וכבר מתגעגעים, ומשתדלים להעביר את הזמן בכיף. גורו הכושר והפיטנס של עולם הכדורגל הישראלי מוכיחה לנו שגם הקורונה לא תעצור בעדה והיא עדיין נראית חלומית בביקיני בסטורי ששיתפה מסוף השבוע האחרון.

השגרה הקבועה של גברת זהבי כוללת לפתוח את הבוקר באימון ולא משנה איפה היא נמצאת ברחבי העולם. בניגוד לחגיגות יום ההולדת של שנה שעברה שהפיקה לערן שלה, אז כל החברים הטובים הגיעו לסין לחגוג לו בענק, השנה הזוג המוזהב יחגוג את יום הולדתו ה-33 בנפרד. זהבי יציין את יום הולדתו ב-25 ביולי – יום שבת, בדיוק ביום בו נפתחת הליגה הסינית. אז תסמכו עליו שבמקום חגיגה בקרב המשפחה והחברים, הוא יסתפק באיזה שער או שניים.

View this post on Instagram

שבוע טוב 🥂

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי