קבלו את ה-"האסיסטרטגיה": בוזגלו בשיאו אחרי משימת הבצלים

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

"השייח", שכיכב בפרק האחרון כשגבר על אילנה אביטל במשימה מאתגרת, זכה לכינוי מצד ירדן ג'רבי, אחרי ששכנע את בני ברוכים להצטרף לברית שלו. גם אחיו מאור פרגן. איך הוא עשה זאת?

(גודל טקסט)

אסי, אסי ועוד קצת אסי! באמת שאנחנו לא יודעים מה היו עושים ב"הישרדות VIP" אילולא אסי בוזגלו היה חלק מקאסט השורדים. השייח' בוזגלו כיכב בפרק של אתמול (ראשון) כאשר ניצח את אילנה אביטל בדו קרב בביקתה לאחר שהזיל דמעות בלי סוף משום שעמדה בפניו משימה מאתגרת – נאלץ לאכול שני בצלים ענקיים.

הדרייב שהניע את כדורגלן העבר לסיים את האתגר הקשוח היה הרצון להעביר את בני ברוכים לברית שלו. אשתו של בני, חגית, חיכתה על מסך האייפד כחלק מהמסר שקיבלו השורדים מהמשפחות ובוזגלו האסטרטג ניצל את ההזדמנות ועשה איתה עסקה: "אני מסיים את המשימה ונותן לך לדבר עם בני, ואת אומרת לו שיקשיב למה שאני מבקש ממנו". וכך היה.

בעקבות הצעד הזה של אסי, ברוכים עידכן את בני בריתו הנוכחיים עידן חביב וירדן ג'רבי בכך שהוא "קיבל הצעה" לעבור לברית השנייה וכי אשתו אמרה לו לחבור לאסי לאחר שזה ביקש ממנה להעביר את המסר. האלופה האולימפית החליטה על ביטוי חדש שמאד מצא חן בעיניי הכדורגלן השורד: "אסיסטרטגיה". לאחר הפרק, שיתף השייח' את מאות אלפי העוקבים שלו שממשיכים לעלות בקצב מטורף – בפוסט מהרגע הקשה שלו בבקתה כתב ושלח עקיצה: "תמיד אמרו לי שבצל גורם לבכות. הגדולה היא לגרום למישהו אחר לבכות. חגית ברוכה הבאה לברית. זה מה שנקרא 'אסיסטרטגיה'".

התגובות למהלך הגאוני של בוזגלו לא איחרו להגיע, וסלבס רבים, ביניהם שורדי עבר, תמכו בו והרימו לו בתגובות כמו: "מקצוען", "עושה מהלימון לימונדה", "השייח' מנהל את העיניינים" ושלל תגובות מרימות. מי שבעיקר תפס את תשומת ליבנו הוא לא אחר מאחיו הצעיר, מאור בוזגלו, שבימים אלו משתקם מהפציעה בברכו ולא שוכח לפרגן לאח שלו "השייח' ענק". שחקנה של הפועל תל אביב צפה בפרק הבוקר (שני), ראה את אחיו סובל בזמן שנחנק מהבצל שנאלץ לאכול וכתב: "משלים פערים עם השייח'. אני כאן בטלוויזיה עשיתי את אותו הפרצוף מבלי לאכול בצל".

המשימה של אסי עשתה הרבה רעש ברשת ומבין מאות ההשוואות, הכי אהבנו את זו של "בטטת כורסה" שאכילת הבצל שלו הזכירה להם את פארוק באלכס חולה אהבה… כבר אמרנו שבוזגלו הוא ההימור הבטוח שלנו לגמר?

אסי בוזגלו. גם אנחנו היינו חוברים ל-"האסיסטרטגיה" | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי