פאני בוזגלו תוקפת את אחת הנשים החזקות בישראל

פאני בוזגלו | אינסטגרם

ניקול ראידמן צילמה בעל פיצרייה כשהוא ללא מסכה וקראה ועל אף שניסה להסביר לה שמי שעובד עם תנורים חמים לא מחויב בכך - היא המליצה לעוקביה "תאכלו בבית". גרושתו של אוהד כעסה: "את פשוט אישה רעה, תתביישי לך"

(גודל טקסט)

יותר מידיי זמן לא סיפרנו לכם מה קורה בחייה של הרווקה הלוהטת, פאני בוזגלו. אתמול (ראשון) גרושתו של אוהד בוזגלו מאד התרגזה כאשר צפתה בסרטון של לא אחרת מניקול ראידמן. אחת הנשים החזקות והעשירות בישראל, קראה לעוקבים שלה לא פעם להקשיב להנחיות, לחבוש מסיכה, ונתנה את דעתה כי "מספר החולים בקורונה רק עולה וזו מציאות כואבת שתישאר כאן עוד הרבה זמן". ניקול נשמרת וקוראת לכמעט מיליון העוקבים שלה להישמר, אך אתמול שיתפה סטורי שגרם להרבה אנשים להתעצבן.

ראידמן הסתובבה בקניון TLV גינדי ת"א, וצילמה בעל פיצרייה כשהוא ללא מסיכה וכתבה: "חוצפה", ופירטה: "זה נראה לך הגיוני שתוציא לי עכשיו פיצה ללא מסיכה ובלי כפפות?". בעל הפיצרייה ניסה להסביר שמי שעובד עם תנורים חמים יש לו פטור ממסיכה, אך היא הזהירה את העוקבים לא לאכול אצלו – "שימו לב מה קורה במטבחים של מסעדות. תאכלו בבית". הסרטון עלה לדף הראשי של ""שראל בידור" שם החל דיון בו שלל סלבס יצאו להגנתו של בעל העסק ואמרו כי ראידמן הגזימה בגדול.

פאני, נתנה ייצוג הולם לעולם הכדורגל כאשר צילמה את הסרטון פירסמה ועקצה בחשבון הפרטי שלה: "אמרה מישהי שמאמינה לעצמה שהיא זמרת. חחחח".

חוץ מלהביע את דעתה האישית על הקריירה של המעושרת, פאני הצטרפה לתומכים שקראו להגיע ולאכול דווקא בפיצרייה – פיצה גראג', באותו קניון: "ניקול ראידמן את פשוט אישה רעה. כולנו בשעת משבר ואת בוחרת לנסות להחריב פרנסה של אנשים שמצליחים להחזיק מעמד ולעבוד. תתביישי. אני מבטיחה להגיע לאכול שם", סיכמה פאני, שאף פעם לא חוששת להגיד את דעתה כפי שכבר הספקנו להכיר אותה.

אז עד שהיא תגיע עם ארבעת ילדיה לאכול איזה משולש פיצה, היא גם משתפת מי השורד הכי אהוב עליהם בבית בסטורי מתוק עם הבן שלה הקטן. מי? יש רק תשובה אחת!

View this post on Instagram

ניקול ראידמן עושה שיימינג❓או שהכי לא❓😱 קבלו את הסרטון הבעייתי הבא: על רקע הבעיות במשק והמחסור בעבודה (עם כמויות בלתי נתפסות של מובטלים ומובטלות) המעושרת ואשת התקשורת ניקול ראידמן לא בדיוק מרחמת כשתיעדה בסטורי שלה 2 מוכרים בפיצרייה וכתבה: "חוצפה! לא לאכול במקומות כאלה! להיזהר, שימו לב מה קורה במטבחים של מסעדות!"❗️😳 מבדיקה שערכנו עם משרד הבריאות לגבי המקרה שצולם, נמסר: "העובדים במטבח יעטו מסיכות בכל עת, למעט עובדי מטבח הנחשפים לחום גבוה בעבודתם (פס חם, לרבות תנורים)"❗️😦 המשמעות: העובדים אותם תיעדה ניקול (בפני עשרות אלפי עוקבים) נהגו לחלוטין לפי ההנחיות על אף טענתה של ראידמן❗️😨 בקיצור… מה דעתכם – ניקול הכי צריכה לבקש סליחה מהעובדים ששמרו על ההנחיות❓או שפחות❓🤔 דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻

A post shared by 𝗜𝗦𝗥𝗔𝗘𝗟 𝗕𝗜𝗗𝗨𝗥 ★ ישראל בידור (@israel_bidur) on

View this post on Instagram

👙@donna_swimwear @yarden_donna_maman

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on

View this post on Instagram

💋

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on

פאני בוזגלו תוקפת את ניקול ראידמן | צילום מסך: אינסטגרם
פאני בוזגלו. השורד האהוב על ילדיה הוא… דוד אסי!!! | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי