ברסקי ננזף על ידי מכבי ת"א ומחק את הפוסט, שכטר "ניצל"

רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

הקשר העלה לעמוד האינסטגם שלו תמונה, אך לאחר מכן גילה כי מדובר במתחרה של אחת מנותנות החסות המרכזית של האלופה. החלוץ בדק לפני ששיתף והחליט לוותר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם סיום הליגה, לצד החופשות המפנקות באילת ובכנרת עליהם כבר הספקנו לספר לכם, בלט כדור אחד שכיכב בחשבונות האינטסגרם של מיטב כדורגלני ליגת העל וכמה כוכבי עבר: מותג הבישום המוביל בישראל 'PACO RABANNE' השיק מהדורה מוגבלת לבושם הנמכר בקרב גברים 'INVICTUS'. הבושם נשלח לעשרות כדורגלנים מליגת העל במארז ייחודי: בתוך כדור כסוף בצירוף דאודורנט. עד כאן נשמע טוב? אז נכון ששמות כמו דן איינבינדר, עמרי בן הרוש, אוהד לויטה ואפילו שחקן העבר לירן שטראובר ושייע פייגנבוים האגדי כולם נהנו מהבושם ושיתפו, אך יש כאלה שהוא כמעט עשה להם צרות גדולות.

איך אפשר ללא נציגות ממכבי תל אביב? גם שחקני האלופה התפנקו במארז המיוחד שעושה הרבה כבוד לכדורגל. תשאלו את איתי שכטר ורוסלן ברסקי, שהיו בין הכדורגלנים הנבחרים שזכו לקבל את המהדורה המוגבלת, אבל לא ידעו ששיתוף בחשבונות האינסטגרם שלהם, אחריהם עוקבים אלפים, יגרום להם נזק.

ברסקי כבר הספיק לשתף והעלה סטורי עם הכדור לחשבון האישי שלו, אלא שהקשר ננזף על ידי הנהלת מכבי תל אביב, שכן המותג מתחרה באחת מנותנות החסות המרכזית של האלופה. למזלו של איתי שכטר, החלוץ הספיק לבדוק עם ראשי המועדון לפני שפרסם והחליט לוותר על השיתוף באינסטגרם. לעומתו, הקשר נאלץ להסיר את הסטורי ועל כן הכדורגלנים אף נאלצו לוותר על שיתוף הפעולה. מובן לגמרי. סוף טוב הכל טוב – והעיקר שכולם גם מריחים טוב.

רוסלן ברסקי. ננזף והסיר את התמונה | צילום מסך, אינסטגרם
בן הרוש עם הכדור המעוצב שקיבל | אינסטגרם, צילום מסך
דן איינבינדר והכדור שלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי