הישרדות מביאה יותר עוקבים ממדליה אולימפית

מגיע לה. ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום: Gettyimages

ירדן ג'רבי הפכה לדמות מוכרת בכל בית בישראל עם זכייתה בארד בריו 2016, אך השהות על האי הפכה אותה לסלב של ממש ותוך מספר שבועות הספיקה לחצות את רף 100 העוקבים באינסטגרם. גם אנחנו המומים

(גודל טקסט)

בקיץ 2016, כל המדינה התרגשה והתאחדה בזכות המדליות האולימפיות בהן זכו הג'ודאים ירדן ג'רבי ואורי ששון. שני הספורטאים סימנו לנצח את אולימפיאדת ריו כנקודת מפנה בקריירה שלהם שתיזכר לדורות ועל הדרך הפכו לכוכבים גדולים כמעט בכל בית בישראל. עם חזרתם ארצה מברזיל, עם ישראל היה בטירוף בנוגע לכל דבר הקשור אליהם- תוכניות אירוח, ראיונות, לייבים ברשתות החברתיות ותיוגים בלי סוף של מיטב סלבריטאי ישראל דוגמאת בר רפאלי וגל גדות, שיחד התגאו בהישג הבינלאומי שרשמו השניים. ששון וג'רבי, הפכו לספורטאים חזקים גם מחוץ למזרן- עם כשלושים, ארבעים אלף עוקבים באינסטגרם כ"א.

מאי 2020. ארבע שנים אחרי הזכייה של אלופת העולם לשעבר במדליית הארד. ירדן ג'רבי מצטרפת לקאסט השורדים של 'הישרדות VIP' ומככבת על מסך הטלוויזיה של כולנו ארבעה ערבים בשבוע, בתוכנית ריאליטי שהרייטינג שלה מתפוצץ ונע בין 18-22 אחוזים. הישג אדיר לתוכנית הדגל של רשת שמנצחת בכל ערב שהיא משודרת, כל תוכנית אחרת שמשודרת במקביל אליה. אחרי שהתרגלנו לראות את הספורטאית בת ה-31 מנצחת יריבות בתרגילים מרשימים, כעת נחשפנו לצד אחר שלה לגמרי. ג'רבי אסטרטגית, פותחת את הלב, אוהבת, רבה, ואפילו מתרגשת ופורצת בבכי כפי שראינו בפרק האחרון.

לא סתם אומרים שרגש הוא הדבר הכי אותנטי שנוגע בכולנו. פתאום, הדמות הציבורית הזאת, שהצטיירה במשך שנים כחזקה, כווינרית בלתי נתפסת, גם נשברת ברגעים קיצוניים, ואפילו נותנת את דעתה על בחורים נאים שנמצאים בקרבתה (עידן חביב). הנקודה הכי חשובה היא שגם אתם, הצופים, הגולשים, העוקבים, אל כולכם הרגש מדבר. ג'רבי הפכה תוך מספר שבועות לאושיית רשת כשמספר העוקבים שלה מטפס למעלה בקצב אדיר והיא נכון להיום עם 107 אלף עוקבים אדוקים שרואים בה יותר מתמיד- דמות לחיקוי. הקריירה של המדליסטית האולימפית נמצאת בנסיקה בזכות ההשתתפות בתוכנית הריאליטי וההצעות לשת"פים ברשת מגיעות בהתאם.

בינתיים, אנחנו ממתינים בסבלנות לראות האם תענה לאתגר הבצל של אסי בוזגלו שתייג ואתגר אותה ספציפית. כמו שאנחנו מכירים את ירדן- אין מצב שהיא לא תצליח. אז אם תהיתם לעצמכם על כוחן של תוכניות הריאליטי בעידן הרשתות החברתיות, הישרדות העונה מוכיחה שהיא בטוח הרבה יותר חזקה מהכל, גם ממדליה אולימפית.

כוכבת רשת. האינסטגרם של ירדן ג'רבי מתפוצץ | אינסטגרם
ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי