הגרמנייה הלוהטת שסירבה לחיזוריו של ניימאר

לורנה ריי
לורנה ריי | Ilya S. Savenok/Getty Images for The Lions NY

כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל ניסה את מזלו עם הדוגמנית שעלתה לכותרות בתור "האקסית של לאונרדו די קפריו", אך נדחה. האם יש לו סיכוי ואיך קשורות לכל זה נטע אלחמיסטר ועדן פינס?

(גודל טקסט)

אי שם בסוף שנת 2017, שמה של דוגמנית עולה מגרמניה, לורנה ריי, נקשר עם שמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בעולם, ליאונרדו דיקפריו. היא נחשפה כזוגתו החדשה של השחקן ההוליוודי לאחר שתועדה רוכבת איתו על אופניים בניו-יורק, וגם אם הרומן הזה נמשך חמש דקות, זה הספיק לה כדי להפוך למפורסמת ומבוקשת בזכות הסטטוס "חברה של דיקפריו".

כיום, ריי בת ה-26 נחשבת לטופ מודל, כשברזומה שלה תצוגות לויקטורי'ס סיקרטס וצילומים למותגי על נחשקים. עם כמעט שני מיליון עוקבים באינסטגרם, הברונטית עם העיניים הכחולות מסחררת את כל מי שסביבה. תשאלו את ניימאר.

הדוגמנית הלוהטת היא חלק מ"משפחת Replay" מאז השנה שעברה, וכזכור זהו מותג שהברזילאי של פריז סן ז'רמן משמש כפרזנטור הראשי שלו. על פי דיווחים שדלפו לתקשורת הגרמנית, מסתבר שניימאר הופנט מיופייה של הגרמניה שביקרה במשחק שלו בפריז בחודש ינואר האחרון, באותו ביקור שגם הדוגמנית עדן פינס לקחה חלק, ומיד החל במסע חיזורים אחריה – ולהפתעתו נענה בשלילה. על פניו השניים היו יכולים להיות זוג מושלם, אך לצערו של הכדורגלן כיום לורנה היפה תפוסה חזק, כפי שניתן לראות בחשבון האינסטגרם שלה.

לא נתפלא אם בעתיד, אם לא תהיה תפוסה, הכוכב הברזילאי ינסה את מזלו פעם נוספת – השניים עוקבים אחד אחר השנייה באינסטוש, ככה שלהיות מעודכן הוא מצליח היטב. חוץ ממנו, גם נטע אלחמיסטר שלנו עוקבת אחרי היפייפיה מגרמניה והיא אחרי הישראלית הפצצה, וממש לפני יומיים לורנה הצטלמה בבגד ים של המותג של נטע bannhot. הנה מישהי שנשמח מאד לראות מבקרת בחופיה של ארצנו הקטנטונת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי